jeckyll Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 finnes det noe som har omtrent samme funksjonene som Excel? helst gratis Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Google Docs er nettbasert, noko som ikkje alltid er like praktisk. OpenOffice.org kan vere eit betre val. Den norske versjonen, som ikkje er oppdatert til siste versjon endå (er i 2.3.1, siste er 2.4), finn du her. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ja det er sant. Nå er jeg forøvrig ganske sikker på at googledocs også kan jobbes med offline, men har selv ikke testet dette. Kommer ann på bruk/behovet du har. Open office er nok nærmeste du kommer excel erstatning:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 En ganske så artig sammenligning av forskjellige office pakker fra wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_office_suites Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 synest at GNOME office så litt spennende ut jeg. skal laste det ned når jeg får formatert PC-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå