tomsi42 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fant denne artikkelen thos Bob Atkins. Hvis det stemmer, så vil jeg gjette på en EOS 350D med en lett frisering. Tom PS: Ny versjon av DPP er lansert, for de av oss som interessert i det. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Lett frisering? Vil det si mindre funksjoner? Vil ikke det begynne å ligne på et kompaktkamera med mulighet for objektivbytte? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvis det stemmer, så vil jeg gjette på en EOS 350D med en lett frisering.Ja, det er vel omtrent samme grepet Nikon gjorde med D40 i forhold til D50. Har faktisk ventet på denne modellen, fordi 450D er nokså stiv i pris til å være Canons billigste kamera... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Lett frisering? Vil det si mindre funksjoner?Vil ikke det begynne å ligne på et kompaktkamera med mulighet for objektivbytte? Tenkte mer på at man tar 350D og erstatter skjermen med en bedre utgave og gjør noen kosmetiske grep. Muligens de gidder å friske opp menyene ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg håper ikke følelsen av kvalitet blir slik som på gamle Eos 1000, for da får til og med jeg avtenning av fotogleden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå