DantheMan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Er det noen som vet om noen bra sider hvor man kan laste ned mp3,både singler og album? Jeg kan ikke bruke noen programmer, men må bruke nettsider hvor nedlastingen skjer umiddelbart. Sitter på skole og da vil ikke programmer som Winmx fungere/ikke kople seg opp...Det er vel lagt inn noen form for sperre..... Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Proxy er sperret for serverne. Gå på alltheweb.com der kan du laste ned noe Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Proxy er sperret for serverne. Gå på alltheweb.com der kan du laste ned noe Lenke til kommentar
DantheMan Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Ok, takk for det. Da får jeg prøve det på skolen! :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 FTP Men du må sikkert slite litt med adresser pga. dumme reglerr på dette forumet kan jeg desverre ikke dele Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 GÅr det å finne HELE album på alltheweb.com? kan du sende PM om adresser? PLEASE! Vis det jeg sier noe galt i denne posten så unskyld da kan dere bare slette den håper bare på å ikke bli kastet ut :S liker meg i dette forumet og får mye hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå