Malvado Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Heisann! Har et 5.1 oppsett akkurat nå som burde pensjoneres og er nå på utkikk etter et sett med nye høytalere til pcen. Mine kriterier : *God lyd (er ikke audiofil så trenger ikke det beste). *Slankt design som er pent å se på. Eller noe som ikke tar alt for stor plass. *Hodetelefonuttak på en av høytalerne eller fjernkontrollen. *I prioritert rekkefølge 2.1 , 2.0 , 5.1 , 6.1 , 7.1. *Bass er ikke det viktigste, men det er jo kjekt å ha. Lydkortet jeg har er av typen Audigy 2 Zs. Hovedkortet har optisk ut. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Her er noen eksempler, fint om dere kan komme med tilbakemeldinger om disse : Hercules 2.1 Logitech Z3 2.1 Creative Itrigue 3300 2.1 Av de overnevnte synnes jeg Itrigue så slank og fin ut, men de andre er ikke så ille heller. Tipper de følgende er kalkuner selv om designen er interesant : Edifier E3300 Empire R3200 Og så noen 5.1 Systemer som vurderes : Logitech x540 Logitech G51 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå