Marius66 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei, eg har gått Gk byggfag og vk1 mur. eg lure på ka fag eg mp ta opp for å få Generell studiekompetanse? marius Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 må ta ALT! og det er stress! er nå straks ferdig med påbygg selv og det er slit... snakker her om 10timer norsk i uka + matte, historie, naturfag og valgfag... og til neste år blir det verre for da blir det 14 timer norsk i uka Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Om du tar allmennefaglig påbygning får du generell studiekompetanse, og består av disse fagene: 1 Engelsk 2 Kroppsøving 2 Matematikk 3 Naturfag 10 Norsk 4 Nyere historie Tallene angir antall timer pr. uke. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på denne lenken: Vilbli.no. Endret 13. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skagen: Det får han ikke Han har bare 1. klasse, han må ha gått 2. klasse for å kunne gå påbygning. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har han: GK - Grunnkurs - førsteklasse: Byggfag. VK1 - andreklasse: Murer. Til VK2 kan han altså velge påbygging ifølge vilbli.no. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sorry. Klarte på uvisst vis å overse at han hadde VK1 også, selv om jeg dobbelt- og trippeltsjekket. Sent på kvelden, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå