The Ghost Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Får ikke start på maskina, har satt alt inn i kabinettet, men har ikke brukt det på lenge, ikke siden jeg hadde lekasje med vannkjølinga mi, siden det er et Antec P190 så har jeg ikke brukt de PSU'ene som fulgte med men en annen 520w imens, når jeg nå booter opp begyner alt å gå alt for står, men det er ikke noe bilde på skjermen! På Abit IX38 kortet mitt får jeg POST melidinga 8.3. som betyr ATX power supply ready som er den første og eneste POST meldinga jeg får, begynner å lure på om det er PSU som er defekt, kan noen bekrefte avbekrefte dette ? Har ikke den 520W PSU'en tilgjenelig nå så for ikke testa på den måten Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 /bump.. har samme problem med min pc tror hovedkortet er defekt testet psu på gamle maskina og den virket Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Har testa min PSU på en annen maskin så vet at min er defekt iværtfall, sender min inn idag. Siden du har testa din PSU i en annen data så kan du jo om mulig bytte litt komponenter så finner du fort ut hvilke komponent som er ødelagt Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 testet på min gamle maskin amd og bare ddr ram nye maskinen er intel quad og ddr2 har rekvirert en tilbakesendings ting for hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå