Lefse Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hei, vil ha ny sub i bilen igjen nå. Er lei av å stresse med å beregne og bygge kasser og herje, så vil ha ei ferdig, komplett kasse, det vil si kasse med element i. Vil helst ikke bruke over 3000,-, men er det ei god basskasse, så kan jeg strekke budsjettet litt. Lydkvalitet er prioritert fremfor lydtrykk, vil ha ei basskasse som spiller stramt og presist. Jeg har bestemt meg for å kjøpe inn en Dynabel BF4501 monoblokk til å drive kassa. Jeg har kikka litt på kasser fra Focal og Hertz, men jeg har ikke noe erfaring med disse merkene. Det er forhandler av Hertz i nærheten, så det er et merke jeg har mulighet til å få prøvespilt. Er det noen som har noen gode forslag? Endret 13. mai 2008 av Lefse Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Denne spiller bra: http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo...5f1bc5863e85274 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har kikket litt på den før faktisk. Så lovende ut, men kosta litt mye da, men som sagt så kan budsjettet strekkes noe om det er noe bra. Heller litt mot Hertz da, siden det har kommet en Installbay butikk i nærheten her nå. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har kikket litt på den før faktisk. Så lovende ut, men kosta litt mye da, men som sagt så kan budsjettet strekkes noe om det er noe bra. Heller litt mot Hertz da, siden det har kommet en Installbay butikk i nærheten her nå. hvor bor du? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Bor på byglandsfjord, nærmeste installbay er på Evje, en mil unna. Jobber på Evje, så er der hver dag allikevel. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) En slik i en slik skulle vel gi deg god lyd. Litt plunder med å importere elementet selv, men du får nok et godt resultat. Frode Endret 15. mai 2008 av fhl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå