cuhuy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei, enda et problem... når jeg setter på utorrent eller limewire så stopper nettet mitt helt, da kommer jeg ikke inn på noen sider og limewire eller utorrent får ikke tilgang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skru av limewire og utorrent da? Eneste jeg kommer på er at du må redusere opplastningshastigheten. Lenke til kommentar
cuhuy Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Skru av limewire og utorrent da? Eneste jeg kommer på er at du må redusere opplastningshastigheten. jeg får ikke brukt limewire eller utorrent i det hele tatt når jeg skal prøve å laste ned noe... den vil ikke laste ned og nettet stanser helt:S Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Routeren takler ikke alle tilkoblingene som limewire/utorrent bruker. løsningen er å senke max connections i programmet eller kjøpe en bedre router som takler det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvilken router er det? Ta en firmware-update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå