EspenE Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Heldig situasjon. Panorerte på kråken og plutselig gikk måken til angrep nedenfra. Ikke optimalt teknisk naturlig nok, jeg fikk en sjanse og dette ble så bra det ble. Endret 14. mai 2008 av EspenE Lenke til kommentar
dfens Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dette ble vel så bra som et planlagt bilde. Vil våge meg til å si perfekt! Lukketiden har gitt passe uskarphet ved vingene og andre kroppsdeler til måsen (som vi sier i nord) og hele vingespennet til måsen er med i bildet. Nå er det kanskje croppet uansett, men utsnittet var veldig bra. Helt greit at det er rom på høyre side av bildet siden det er i fartsretningen. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dette må jo vere et bilde av den ene prosenten som ikke er kjedelig Spenstig bilde. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dette må jo vere et bilde av den ene prosenten som ikke er kjedelig Spenstig bilde. sier bare bravo , fuglefoto er ikke min greie.. men dette var bra . Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Takker for positive tilbakemeldinger. Som dere har skjønt er det en god porsjon flaks ute å går her, men på den annen side, hadde ikke panoreringen sittet sånn noenlunde ville ikke det blitt bilde overhode. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Takker for positive tilbakemeldinger. Som dere har skjønt er det en god porsjon flaks ute å går her, men på den annen side, hadde ikke panoreringen sittet sånn noenlunde ville ikke det blitt bilde overhode. Når de gjelder blink-skudd, så er det gjerne en kombinasjon av flaks og dyktighet. Liker bildet bedre for hver gang jeg ser det. Tom Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 "Nice catch" er vel det beste man kan si. Er vanskelig å komme med forbedringsforslag. Panoreringen ser ut som den har sittet som støpt, og eksponeringen er upåklagelig. Som tomsi sier, det her ser ut til å være flaks med en solid kompetanse som fundament Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Duverden, dette var du heldig med! Likte egntlig alt med bilde, uskarpheten på vingene og føttene (?) til måken økte bare farsfølelsen og action preget. Virkelig et flott blinkskudd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå