Manticore Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg er ikke så aktiv her, men tenkte jeg kunne legge ut ett bilde av min katt som fyller 1 år i morgen Tar gjærne imot kritikk Brukte Nikon D50 med fast 50mm objektiv. Så jobbet jeg litt på photoshop... Endret 13. mai 2008 av Manticore Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Syns det var stilig jeg. Får litt sånn "bursdagsbilde tatt hos fotografen"-følelse. Utrolig tøft. Lenke til kommentar
dfens Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er glad i dyrebilder og spesielt bilder av katter. Flott fanget, og jeg lurer veldig på hvordan du klarer å få katten til å ligge i ro? Mine katter flytter hele tiden på seg når jeg kommer med kameraet, unntatt når de ligger krøllet sammen i en veldig lite fotogen posisjon. Når du først har vært inne og redigert litt i Photoshop, så ville jeg gjort noe med øyet på høyresiden. Det er tydelig der blitzlyset har truffet, og det gjør at det virker glassaktig. Fjern blitzen fra pupillen og gjør resten av øyet litt mørkere. Lenke til kommentar
Manticore Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 quote name='dfens' date='13/05-2008 : 22:54' post='11152087'] Er glad i dyrebilder og spesielt bilder av katter. Flott fanget, og jeg lurer veldig på hvordan du klarer å få katten til å ligge i ro? Mine katter flytter hele tiden på seg når jeg kommer med kameraet, unntatt når de ligger krøllet sammen i en veldig lite fotogen posisjon. Når du først har vært inne og redigert litt i Photoshop, så ville jeg gjort noe med øyet på høyresiden. Det er tydelig der blitzlyset har truffet, og det gjør at det virker glassaktig. Fjern blitzen fra pupillen og gjør resten av øyet litt mørkere. Hjalp dette ? Jeg er ingen ekspert men... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det ga bildet et litt mer profesjonelt preg. Lenke til kommentar
dfens Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Personlig så syns jeg det ble bedre, og jeg vet dette er vanskelig, men det ser ut til at pupillen ble litt skadet i redigeringen. Det har kommet litt gul farge inn fra iris. Men du har forstått poenget mitt Lenke til kommentar
Manticore Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Ja, jeg skjønner, men tror ikke jeg skal mekke mere på det. For jeg er redd det blir bare værre. Jeg laget litt mer svart i pupilen også. Jeg pleier å bruke sollys på svarte katter uten blitz. For da får jeg mere riktig form på katten. Svarte katter er ikke alltid lett å ta bilde av. Endret 13. mai 2008 av Manticore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå