Utopia Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ja, hva er den beste kameratelefonen for tiden. Har selv en SE T650i , som jeg er meget missfornøyd med kameramessig. Har også hatt onecall abbonement den seneste tiden, men jeg er forbanna lei av at ting går ned veldig ofte , samt at det har vært MYE trøbbel med overgangen til network norway. Derfor skal jeg også bytte abbonement. Ser at de selger djuice friends med k810i (som jeg vet har bedre kamerafunksjon pga at ei veninne har den mobiltelefonen.) Er dette et ok kjøp da, eller burde jeg se etter en annen tlf? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ja, hva er den beste kameratelefonen for tiden. Har selv en SE T650i , som jeg er meget missfornøyd med kameramessig. Har også hatt onecall abbonement den seneste tiden, men jeg er forbanna lei av at ting går ned veldig ofte , samt at det har vært MYE trøbbel med overgangen til network norway. Derfor skal jeg også bytte abbonement. Ser at de selger djuice friends med k810i (som jeg vet har bedre kamerafunksjon pga at ei veninne har den mobiltelefonen.) Er dette et ok kjøp da, eller burde jeg se etter en annen tlf? Jeg har selv K850 men kan ikke svare på om den er best eller ikke, men den tar bra bilder da, men nå kommer snart C902 så jeg bytter nok 850'en med en sånn. Lenke til kommentar
Utopia Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Er du missfornøyd ellers eller fornyd med k850i? Leser at det gir mye fingermerker og ellers kan virke litt kjip pga mye plast. Er veldig fornøyd med t650i'en min iogmed at den er veldig robust, men har liksom nå litt lyst på kamera som er BRA i tillegg. Vet du forresten om k850i kan kjøpes i tillegg til et djuice abb? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Ein telefon som stiller i same klasse som Sony Ericsson telefonen som er nemnt er Nokia N73. Ein forholdsvis treg, stor, tung, og dyr telefon. Eg har den, men vil ikkje anbefala han til deg med mindre du treng nokon avanserte funksjonar utover det andre telefonar har å by på. Min erfaring etter tre Symbian telefoner (som er eit operativsystem med ein masse tredjepartsprogrammer) er at det er helt greit og fett dei første dagane, før du blir lei av å måtte vente 10 minuttar på å i det heile tatt starte opp telefonen. Min råd; styr unna N-serien frå Nokia (og andre symbian telefonar, som nå begynn å få gode kamera) med mindre du har særskilte behov. Endret 13. mai 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Virker som den generelle oppfatningen både her på forumet og ellers på nettet er at den mobilen med best optikk/software kombinasjon er N95 8GB, med N82 og N95 classic hakk i hel (kanskje så nærme at du ikke merker forskjell?) N82 har jo også skikkelig blits, så det blir vel den som fortjener tittelen som den ultimate kameramobilen for alle forhold. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Framleis er det ein Symbian telefon som kun er for "spesielt interesserte" og tolmodige brukarar. Eg vil aldri anbefale ein symbian-telefon til ein gjennomsnittsbrukar uansett, då det stortsett går ulideleg tregt. Sånn er det bare. Det er naturligvis framgang, min N73 går ein del raskare enn Nokia 3650, og min gamle P900. Lenke til kommentar
poe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Virker som den generelle oppfatningen både her på forumet og ellers på nettet er at den mobilen med best optikk/software kombinasjon er N95 8GB, med N82 og N95 classic hakk i hel (kanskje så nærme at du ikke merker forskjell?) N82 har jo også skikkelig blits, så det blir vel den som fortjener tittelen som den ultimate kameramobilen for alle forhold. Tror ikke du klarer å skille disse fra K850. Så her er det vel snakk om smak og behag. N82 og K850 har dog blits, så hvis det er et av kriteriene, så er vel N95 diskvalifisert. Og som en annen forumdeltaker så fint påpeker, så er symbiantelefoner tregere enn andre telefoner... Lenke til kommentar
Utopia Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Virker som den generelle oppfatningen både her på forumet og ellers på nettet er at den mobilen med best optikk/software kombinasjon er N95 8GB, med N82 og N95 classic hakk i hel (kanskje så nærme at du ikke merker forskjell?) N82 har jo også skikkelig blits, så det blir vel den som fortjener tittelen som den ultimate kameramobilen for alle forhold. Tror ikke du klarer å skille disse fra K850. Så her er det vel snakk om smak og behag. N82 og K850 har dog blits, så hvis det er et av kriteriene, så er vel N95 diskvalifisert. Og som en annen forumdeltaker så fint påpeker, så er symbiantelefoner tregere enn andre telefoner... Da går jeg litt for k850i siden det er en SE telefon , noe jeg er fan av. Nokia har jeg gått fra for lengesiden, og når dere sier de er trege så blir jeg ikke videre intressert Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) ... Endret 15. mai 2008 av geirm Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 foruten en god skjerm og lommelykt var ikke k850 noe jeg savner kan mann si Vent heller på nye telefoner som kommer Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da går jeg litt for k850i siden det er en SE telefon , noe jeg er fan av. Nokia har jeg gått fra for lengesiden, og når dere sier de er trege så blir jeg ikke videre intressert Hvis jeg var deg, ville jeg ha testet ut telefonene litt på Elkjøp eller lignende før jeg kjøpte, og ikke stole blindt på kommentarene her i forumet Jeg har N95 selv og er storfornøyd! Synes ikke den er spesielt treg. En symbiantelefon gir deg mange flere muligheter enn f.eks. SE telefonene du vurderer. Faren min har en K850i, og bildene er ikke på langt nær av samme kvalitet som fra min telefon. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Framleis er det ein Symbian telefon som kun er for "spesielt interesserte" og tolmodige brukarar. Eg vil aldri anbefale ein symbian-telefon til ein gjennomsnittsbrukar uansett, då det stortsett går ulideleg tregt. Sånn er det bare. Det er naturligvis framgang, min N73 går ein del raskare enn Nokia 3650, og min gamle P900. Nå reagerer min vanlige N95 og N95 8GB så fort jeg trykker inne på menyer, så den sykdommer med treghet i Symbian 60 er ikke der for disse to ihvertfall, men M73 er treg,men den er blitt gammel også nå idag Lenke til kommentar
poe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da går jeg litt for k850i siden det er en SE telefon , noe jeg er fan av. Nokia har jeg gått fra for lengesiden, og når dere sier de er trege så blir jeg ikke videre intressert Hvis jeg var deg, ville jeg ha testet ut telefonene litt på Elkjøp eller lignende før jeg kjøpte, og ikke stole blindt på kommentarene her i forumet Jeg har N95 selv og er storfornøyd! Synes ikke den er spesielt treg. En symbiantelefon gir deg mange flere muligheter enn f.eks. SE telefonene du vurderer. Faren min har en K850i, og bildene er ikke på langt nær av samme kvalitet som fra min telefon. At bildene fra en K850i skulle være mye dårligere enn fra en N95, finner jeg meget vanskelig å tro. Dessuten har ikke N95 blits. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Modeller som kom ut samtidig med N73 (og før denne) sliter med treghet pga dårlig prosessor. N95, N95 8gb og N82 har to prosessorer på 332mhz hver + GPU + Demand Paging. Pre-N73 modeller har kun én prosessor på 220mhz, langt mindre ram, ingen GPU og ikke demand paging. Trenger jeg si noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå