Fotofashion Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 3 lys benyttet.. noen minutter i ps.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Tennene og øynene føles litt for lyse her for min del? Huden blir også litt mørk for min smak. Men det kan være at det bare er meg Kan legge til at jeg liker poseringen ganske bra =) Endret 13. mai 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Enig i at tenner og øyne blir for lyse. Er ingen ekspert på emnet, men kontrasten mellom bakgrunn (og hår/klær) og øyne/tenner blir så stor at det skjærer litt. Overskygger alt det andre i bildet. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Enig i at tenner og øyne blir for lyse. Er ingen ekspert på emnet, men kontrasten mellom bakgrunn (og hår/klær) og øyne/tenner blir så stor at det skjærer litt. Overskygger alt det andre i bildet. Hva mener du? Jeg synes kontrasten mellom hår/tøy og bakgrunnen er for liten, tror det hadde gjort seg med en grå bakgrunn. Når det gjelder lyssettingen ser den fin ut, med unntak av noen litt upassende skygger bak hodet og hennes venstre underarm. Magen har også fått mer lys enn ansiktet, vet ikke hva du ønsker å fokusere på her jeg? Så tror jeg du kunne kuttet utsnittet litt mer fra vanstre, så ikke den lett skjemmende hudflekken til venstre for stringen kommer til syne. Stiller meg også bak uttalelsene fra de ovenfor ang. lyse øyne og tenner. Alt i alt et helt ok modell/halvglamourbilde. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er enig i at magen med hell kunne fått litt mindre lys. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 takker tilbake til tegnebordet Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) ok redigert litt om.. jevnet mageregionens exponering med overkroppen, gjørt øynene og tennene litt mørkere.. pluss noe små ting. Endret 14. mai 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes fortsatt øvrehalvdel kunne fått litt mere lysning? +hennes høyre armhule ser litt funky ut? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg kan si det jeg synes: enig i at det blir litt mørkt til høyre i bildet. Litt forstyrrende i venstre kant, med truse/teppe (?). Enten vise mer eller ikke i det hele tatt. Og om det er et teppe og en string, burde muligens bare en av delene komt med. Jeg synes også vinkelen er litt rar, men det er kanskje bare meg Hadde foretrukket å gått litt lengre ned. Men da ville du vist mindre mage osv. Ellers likte jeg det Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) sånn øvre del er lyst opp.. hennes venstre armhule ryddet.. pluss annet.. Endret 15. mai 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg klarer egentlig ikke å se noen forskjell på armhulen? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 skal være en litt endring.. løftet litt på skyggen.. men uansett.. her er en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå