Gå til innhold

bk. Merethe med litt photoshop trening

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig i at tenner og øyne blir for lyse. Er ingen ekspert på emnet, men kontrasten mellom bakgrunn (og hår/klær) og øyne/tenner blir så stor at det skjærer litt. Overskygger alt det andre i bildet.

Hva mener du? Jeg synes kontrasten mellom hår/tøy og bakgrunnen er for liten, tror det hadde gjort seg med en grå bakgrunn.

Når det gjelder lyssettingen ser den fin ut, med unntak av noen litt upassende skygger bak hodet og hennes venstre underarm. Magen har også fått mer lys enn ansiktet, vet ikke hva du ønsker å fokusere på her jeg? :) Så tror jeg du kunne kuttet utsnittet litt mer fra vanstre, så ikke den lett skjemmende hudflekken til venstre for stringen kommer til syne.

Stiller meg også bak uttalelsene fra de ovenfor ang. lyse øyne og tenner.

Alt i alt et helt ok modell/halvglamourbilde.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg kan si det jeg synes: enig i at det blir litt mørkt til høyre i bildet. Litt forstyrrende i venstre kant, med truse/teppe (?). Enten vise mer eller ikke i det hele tatt. Og om det er et teppe og en string, burde muligens bare en av delene komt med. Jeg synes også vinkelen er litt rar, men det er kanskje bare meg ;) Hadde foretrukket å gått litt lengre ned. Men da ville du vist mindre mage osv. Ellers likte jeg det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...