akira7 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hei Har en pc som snart fyller 3 år, og det blir på tide å oppgradere den. Nåværende spec er som følger DFI NF4 Infinity AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0 Ghz TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB Samsung P120S 250GB S-ATA Seagate 250GB S-ATA PowerColor Radeon X800GT 256MB Thermaltake Soprano Hiper PSU 480 watt Har ikke fulgt med særlig mye i de siste innen hardware og er nesten blankt på hva som er "in". Kan ikke overklokke, så maskinen blir nok ikke overklokka. Fra det gamle systemet beholder jeg harddisk og PSU'en, om 480W holder til det nye systemet. Har mus, tastatur, skjerm og dvd'rom fra før, så i første omgang blir det å kjøpe HK, CPU, RAM og skjermkort, kanskje et nytt kabinett som er mer stillegående. Vil gjerne prøve Intel system nå. Maskinen vil bli brukt hovedsaklig til spill (wow, crysis, aoc), skolearbeid, film. Ingen begrensninger på budsjettet, bare jeg får mye for penger. Så det store spørsmålet er hva dere synes om oppsettet mitt? Passer alle delene sammen? Handlevogn Endret 14. mai 2008 av NiwT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå