staljin Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei, Epox har lagt ut en ny BIOS til Epox 8RDA+. Den kan lastes ned HER! Har lagt den inn selv og merket at temp på min T.Bird gikk ned fra 45C til 33C idle Staljin Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Prøv denne heller: http://www.epox.nl/BIOS/8RDA3303.zip Du hadde en / for mye Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jag har sett flera som fått problem med ljudet sen dom lagt in detta bios Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Når jeg la inn den, begynte lyden å lagge noen ganger. Småsurt, men det er er bedre BIOS. Og ja - hver 5. reboot ca. kommer det opp "Flashing BIOS please wait" skilt. Venter på ny revisjon jeg. Jeg klarer meg Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Forå fjerne lyd problemet skal dere bare enable analog og digital output i lydoppsettet,skal virke. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Prøv denne heller: http://www.epox.nl/BIOS/8RDA3303.zip Du hadde en / for mye Fiksa det, takk. Staljin Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Virker ikke helt ferdig denne bios`n. Håper de kommer med en ny revisjon snart. Går tilbake til den "gamle" så lenge tror jeg. En litt merkelig ting er at med denne bios blir dual DDR memory spesifisert i post, mens ved forrige versjon kom ikke dette opp. Ingen forskjell i benchmarks (sisoft sandra mem test). Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Virker ikke helt ferdig denne bios`n. Håper de kommer med en ny revisjon snart. Går tilbake til den "gamle" så lenge tror jeg. En litt merkelig ting er at med denne bios blir dual DDR memory spesifisert i post, mens ved forrige versjon kom ikke dette opp. Ingen forskjell i benchmarks (sisoft sandra mem test). hvilken er best da? (ikke den nye) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Virker ikke helt ferdig denne bios`n. Håper de kommer med en ny revisjon snart. Går tilbake til den "gamle" så lenge tror jeg. En litt merkelig ting er at med denne bios blir dual DDR memory spesifisert i post, mens ved forrige versjon kom ikke dette opp. Ingen forskjell i benchmarks (sisoft sandra mem test). hvilken er best da? (ikke den nye) Den nye ga ikke bedre resultat i benhchmark, og har diverse bugs. Så jeg vil si at den "gamle" er bedre. Derfor holder jeg meg til den frem til det kommer en ny revisjon. Tester på nytt da. Håper det ikke er lenge til da det så ut som der er noen nyttige bios instillinger på den nye (HDD relatert). Skal se litt nermere på de nye funksjonene i bios før jeg bytter tilbake til den forrige. Skriver en oppdatering så snart jeg har sjekka det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå