sttrons Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Prøvde bare på å ta et greit nærbile. har jeg greid det?? edit: bilde rezized Endret 13. mai 2008 av sttrons Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 vet ikke, blir lettere å finne ut hvis du legger ved bildet Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) ser det er litt uklaert ved full størrelse, men får ikke til å rezize det akkurat nå. så nat det ikke kom med engang, er fikset nå Endret 13. mai 2008 av sttrons Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 vet ikke om uskarpheten var med vilje, men den fuket i alle fall ikke for meg, og syns bildet var veldig kornete, men det kan jo ha mange grunner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Du har ikke truffet med fokus - det kun kaffebønna og nederste biten av glasurstripene som er skarpe. Jeg mistenker at du har kommet nærmere enn det objetkivet klarer. Hviket kamera & objektiv har du brukt ? Tom Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 ingen av delene var meningen. ble nok litt sånn siden jeg ikke har stativ. og så er det blitt en del zoom på pc, så en rezize vil nok fikse en del Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 har jeg greid det?? Nei. Det er jo ikke en ting som er skarpt/i fokus. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 nikon d40 kit objektiv 18-55. var bare et kjapt fosøk på jobb, så fint ut på kamera lcd'n men ser selv at det ikke er like bra på pcn.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 nikon d40kit objektiv 18-55. Da har du nok gått nærmere enn det objektivet makter ... Det er også mulig at du har litt bevegelsesuskarphet i bildet også. var bare et kjapt fosøk på jobb, så fint ut på kamera lcd'nmen ser selv at det ikke er like bra på pcn.. Du er ikke den første som har oppdaget det! Har mange bilder som ser fine og skarpe på LCD'en men når de kommer på PC-en - bare søppel. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå