CrowaX Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Kan noen gjøre sånn at bakgrunnen blir uklar, slik at bilde får en filmlook? Og evt. gi den bedre farger? Det er sikkert en enkel jobb for dere som kan med dette. Det hadde vært veldig fint om noen kunne gjort det for meg. Endret 13. mai 2008 av CrowaX Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Vet ikke hvor mye blur du ville ha på bakgrunnen, men her er en med litt moderat blur, så det ikke ser alt for unaturlig ut Endret 13. mai 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) ganske enige vi sn0dig men ser nå jeg var litt rask og bluret litt av skjørtet hennes også, deg klarte sn0dig å la vær Endret 13. mai 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Kult! Takk for hjelpen Jeg likte fargene til sn0dig, men likte blur-et til SirAmp. Er det mulig å fikse et felles bilde? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 jeg har ikke gjort noe med fargene i det hele tatt, hva er det du vil ha gjort? Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Okay, men du klarte på et eller annet vis å fjerne gråtonen i bildet. Men poenget var at bakgrunner skulle bli blury. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Okay, men du klarte på et eller annet vis å fjerne gråtonen i bildet. Men poenget var at bakgrunner skulle bli blury. ok, nytt forsøk, litt mer blur, litt varmere farger Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Perfekt Tusen takk for hjelpen, SirAmp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå