frohmage Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg har tilgang til en en 1Mb fast bredbåndslinje. Omtrent samme båndbredde får jeg via mobiltelefon (hsdpa). Kan jeg på noen måte kombinere disse tilkoplingene for å få høyere total båndbredde i windows xp? Endret 13. mai 2008 av frohmage Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Nei... Så det funker i tilfellet kun med Torrents i Azureus, som "surgio" skriver litt nede på denne siden her? http://kakku.wordpress.com/2007/11/03/comb...ltiple-uplinks/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du vil ikke kunne kombinere linjene (da måtte de gått mot samme punkt i den andre enden og vært sammenkoblet der. Du kan sette opp seperate sesjoner, 1 via den ene linje og 1 via den andre. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Okay, så med andre ord vil jeg ikke kunne benytte begge linjene til å samarbeide om å laste ned vg.no i samme fane i Opera, men det kan fungere med programvare som bruker flere tilkoplinger samtidig (f.eks bittorrent-klienter)? Merk: Dette er ikke et problem jeg er avhengig av å finne en løsning på. Er bare nysgjerrig på om/hvordan det kan utnyttes, så takker for alle forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå