Gå til innhold

Proson Libra 1004 + receiver

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe meg mitt første hifi/surround-anlegg og har kikket litt rundt omkring etter aktuelle tilbud. Anlegget kommer til å bli brukt med pc og xbox 360 hovedsakelig. Så altså burde det kunne spille musikk, film og spill greit nok. Har tenkt å se hvor langt jeg kommer med 6-8 tusen. Jeg vet man ikke får rare greiene til den prisen, men er ikke veldig kravstor heller.

Foreløpig har valget falt på denne pakken:

Proson Libra 1004

Setter pris på alle tilbakemeldinger :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabler følger som regel aldri med hvis det ikke står spesiellt oppgitt.

De Proson høyttalerene er noen halvstore beist og burde parres med noe litt kraftiger eenn den Yamaha forsterkeren etter min mening.

Jeg tør også påstå at Dynavoice F6 spiller mye penere enn Proson Libra høyttalerene.

Og for 340,- ekstra kan du får F6 pakken i sort pianolakk hvis det frister mer. Subben får du i samme finish uten pristillegg.

Lenke til kommentar

Bare tenkte det var greit å si ifra,faktisk hørt flere tilfeller hvor folk har klaget når kabler ikke har fulgt med ;)

Er ellers totalt enig i at Dynavoice er et bedre valg blant de som er nevnt her. En god del mer kvalitet for pengene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ikke noe vits i å kjøpe den proson pakka.

forsterkeren er alt alt for liten i forhold til hvor store front speakerne er.

du kommer til å sprenge høytalerne.

mitt første anlegg var en onkyo forsterker 5*115w og 2 stk proson høytalere på 350w.

de ble sprengt pga forsterkeren ikke var sterk nok da jeg prøvde å presse lyden littegrann.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...