Buggisen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg mitt første hifi/surround-anlegg og har kikket litt rundt omkring etter aktuelle tilbud. Anlegget kommer til å bli brukt med pc og xbox 360 hovedsakelig. Så altså burde det kunne spille musikk, film og spill greit nok. Har tenkt å se hvor langt jeg kommer med 6-8 tusen. Jeg vet man ikke får rare greiene til den prisen, men er ikke veldig kravstor heller. Foreløpig har valget falt på denne pakken: Proson Libra 1004 Setter pris på alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Beste løsning slik jeg ser det er: Dynavoice F6 pakke - 2450,- XTZ 99 W10.16 - 2990,- NAD T744 - 2498,- Totalt: ca 7940,- + frakt God kombinasjon mellom lydkvalitet og lydtrykk. Generellt mye for pengene. Lenke til kommentar
Buggisen Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Så veldig bra ut det der bortestt fra at jeg likte utseende til Proson høytalerne bedre Hvordan sparker 5x50 NAD W ifra sammenlignet med de 5x105W fra Yamaha? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 NAD "sparker" mer fordi wattene de oppgir er langt mer realistisk målt enn de hos Yamaha. Ikke glem at kabler ikke følger med den pakken du viser til først så det må også legges til prisen. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kabler følger som regel aldri med hvis det ikke står spesiellt oppgitt. De Proson høyttalerene er noen halvstore beist og burde parres med noe litt kraftiger eenn den Yamaha forsterkeren etter min mening. Jeg tør også påstå at Dynavoice F6 spiller mye penere enn Proson Libra høyttalerene. Og for 340,- ekstra kan du får F6 pakken i sort pianolakk hvis det frister mer. Subben får du i samme finish uten pristillegg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bare tenkte det var greit å si ifra,faktisk hørt flere tilfeller hvor folk har klaget når kabler ikke har fulgt med Er ellers totalt enig i at Dynavoice er et bedre valg blant de som er nevnt her. En god del mer kvalitet for pengene. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) ikke noe vits i å kjøpe den proson pakka. forsterkeren er alt alt for liten i forhold til hvor store front speakerne er. du kommer til å sprenge høytalerne. mitt første anlegg var en onkyo forsterker 5*115w og 2 stk proson høytalere på 350w. de ble sprengt pga forsterkeren ikke var sterk nok da jeg prøvde å presse lyden littegrann. Endret 1. juni 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå