Gå til innhold

Ganking og hevn


Anbefalte innlegg

Som sagt, gankere er stor i kjeften men og snart til å springe når de møter virkelig motstand.

 

Riktig. Camper aldri men dreper alt jeg kommer over. Ikke slik at jeg løper etter de, men er de innenfor skuddrekkevidde går det ned.

 

Er alltid like moro da noen i General roper om hjelp fordi de blir ganket. Kommer og hjelper de, og lvl 70 gankeren går ned veldig lett.

 

Har en teori at de som driver med utstrakt corpscamping ikke lykkes i "normal" PVP og må ta det ut på low levels.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud!

For meg så er vel de som er størst i kjeften her "Bear^" og co.

Don't hate the player, hate the game. Gå på en PvE-server eller cry me a river. Du kan ikke få i pose og sekk.

Og har ikke jeg lov å si min mening om alt det maset ditt uten at det må være whining? Jeg må ikke ganke selv om jeg kan, men jeg kan godt gjøre det dersom jeg kjeder ræva av meg eller det står en AFK dude midt i veien.

Og jo, det kan godt være morsomt å ganke en dude som blir steik forbanna og roper ut noen gloser som "Y r u kelleng mi!?!"...

Jeg har en teori om at de som driver PvP er failurs i PvE...

Lol @ you.

Lenke til kommentar
cereboral porese

Om du skal argumentere på et usaklig nivå, atleast do it right. ^^

 

Og trur den generelle konsensus her er at folk ikkje har noko imot å bli ganka i ny og ne, så lenge ikkje personen blir sittande å passe på at du ikkje får gjort noko meir resten av timen.

 

Du skal dessuten også huske på at enkelte ikkje har valgt PvP realm på grunn av å gjer PvP, men fordi det er der du finner dei beste PvE guilda. Skurupu som henger her på forumet er eit fint eksempel.

Lenke til kommentar
Herregud!

For meg så er vel de som er størst i kjeften her "Bear^" og co.

Don't hate the player, hate the game. Gå på en PvE-server eller cry me a river. Du kan ikke få i pose og sekk.

Og har ikke jeg lov å si min mening om alt det maset ditt uten at det må være whining? Jeg må ikke ganke selv om jeg kan, men jeg kan godt gjøre det dersom jeg kjeder ræva av meg eller det står en AFK dude midt i veien.

Og jo, det kan godt være morsomt å ganke en dude som blir steik forbanna og roper ut noen gloser som "Y r u kelleng mi!?!"...

 

Jeg har en teori om at de som driver PvP er failurs i PvE...

 

"Nei, jeg forventer ikke noe annet enn sunt folkevett men dessverre er det og fraværende i mange tilfeller."

Jah, men folk er ikke like langt i noe som heter sosialisering, noen har hatt en tøff barndom, du generaliserer alle som ganker du, "Bear^", bare fordi man ganker så er man et null i "vanlig" PvP og har underutviklet fornuft. Du hakk'e peiling på hvem som sitter bak et keyboard å camper deg i det hele tatt. For alt du vet kan det være en 7-åring, en overtrøtt eller en koffein-stappa tenåring med et tonn av hormoner rasende rundt i kroppen. Tenk om en med en lidelse som touretts eller cereboral porese synes det er kjmpegøy å gjøre det da? Skal du si til ham at han er et null og en skam for "ordentlig" PvP????

 

 

((Off Topic!!))

( "Ja, regner med det når jeg ser på alderen din".

Ser du alderen hans? Nicket hans er "Gaute14" og han joina forumet i 2003. )

 

Kjempefint at du ikke har fått med deg noen verdens ting av det jeg har skrevet og argumentert mot ganking, for det er ganking jeg går sterkt ut mot ikke PvP, har rerollet PvP til PvE fordi jeg gadd ikke å bli ganket noe mer. Jeg skjønner meget godt risken med PvP, det er det som gjør PvP servere morsomme, men jeg synes ikke det er på nærheten morsomt når det kommer level 70 spillere inn i et område hvor det holder for det meste level 20-30 etc som de deretter knerter som fluer, forsvarsløse, og deretter står og venter til de respawner for å knerte dem igjen.

 

Er personen en ganker så kaller jeg den personen en egoist, uansett hvem det er.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt utalje ganger til deg, er det det å blir drept jeg klager på på PvP server? Nei. Hva er det jeg klager på? Jo ganking i ordets rette forstand.

 

Hvorfor klarer du ikke å skjønne poenget mitt når jeg har sagt det så mange ganger, det å bli drept er ikke det jeg "klager" over, det er ganking.

 

Sånn, har vi det ute av verden nå?

Lenke til kommentar

To lvl66 Alliance(warlock + shadowpriest) drepte shamanen min i dag.

Logget inn på min main og campet dem, drepte begge 6 ganger som straff for at de drepte meg en gang. Dumme som de var så prøvde de å resse samtidig og prøvde patetiske forsøk på å drepe meg. Den 6 gangen sluttet de med denne taktikken og prøvde å stikke av, drepte dem da og :)

Be a ganker and be ganked hard back.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Levlet en lvl 23 alt i hillsbrad, ble så drept et par ganger av allies på vei til SM. Logget main og campet dem ved summoning stone i nesten 1 time så de ikke fikk summonet resten av partyet. Røk vel med en god del andre low lvl allies på vei til SM uansett. En av dem logget mainene sin til slutt men han ble slakt likeså ^^ Alltid gøy med hevn

Lenke til kommentar

syns det blir litt svakt og sammenligne ganking i wow med reallife og ting som du faktisk kan bli straffet for, etter loven. og gankere er ikke paa samme nivaa som mobbere, og det er ikke pga gankere at det er kirg i verden, eller deres type folk. deres type folk er de som sitter her aa sutrer og skriver timeslange inlegg flere ganger om dagen. tror folk kan ta wow/ganking litt mindre serioest. hvis dere synes det er saa trist aa bli corpsecampet i en time, dra heller ut aa jogg i en time. win/win. og ja noen ganger ganker jeg fordi jeg kan, fordi det er goey, og fordi da faar horde lide.. so?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...