Gå til innhold

Ganking og hevn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har lest dine innlegg flere ganger, ser ikke poenget?

 

Jeg ser heller ikke poenget i dine innlegg. Spesielt det du skriver her. Er det nødvendig å lage en krangel om hav folk skriver i andre poster bare fordi jeg sa at jeg ikke er imponert over dere som ganker?

 

Hold deg til topic!!!

Lenke til kommentar

Vel poenget er at jeg er ikke noe imot PvP, det jeg er imot er at folk stiller seg i respawn området og så snart man kommer til livet igjen med lite liv og eventuelt mana og ingen mulighet til å heale seg (så fremst man ikke er paladin og klarer en lay on hands eller bubble), blir man da angrepet av samme person igjen fordi den personen synes det er morsomt. Samtidig som denne personen kaller oss som ikke liker ganking for egoister som ikke lar han ganke som han vil.

 

Hvem er egoisten?

Lenke til kommentar

altså, det jeg prøver å få fram, tydeligvis ikke alle som så det, er at forumet heter: Ganking og Hevn. er kanskje bare meg, men blir irritert når folk går inn på topics og skal si noe imot det folk, selv om det er on-topic, hvis ikke du liker at folk ganker noen, og hvertfall ikke når noen komemr og hevner seg bad-ass skikkelig, da ville jeg funnet meg en annen tråd å skrive i. dessuten så er det i sjeldne tilfeller at folk corpse camper bare for fun, noen her, ja, men det er noen mill. som spiller wow. selv så corpse camper jeg folk av en regel, det er når noen gjør det mot meg, eller hvis de hindrer meg i å gjøre noe jeg driver med på spillet, da vil de ha kamp.

Men Bear jeg skal faktisk si meg enig i at det er feigt å drepe noen med 50% mana og hp, men det velger man selv, og siden det er topic....

men jeg skal la dere holde på, for jeg gidder ærlig talt ikke å krangle med noen over tekst, lett å feilberegne, face to face is my deal

Endret av makri
Lenke til kommentar
Slutt å whine, Blizz har gitt dere PvE-servers.

Vi snakker om folk i alle aldre og forskjellige personligheter osv.

Du kan ikke forvente at på en PvP-server skal alle folka tenke å handle akkuratt som deg, forsåvidt kan du ikke det på noen servere.

Fordi om du ikke har planer om å bombe rådhuset betyr ikke det at andre ikke har det.

 

Hvis en horde hadde ganka meg og jeg logget main men fant ham ikke, så kunne jeg gjerne latt frustrasjonen gått ut over en annen. Hvis jeg ikke hadde NOE å finne på, satt og spilte WoW men var egentlig jævla lei å spille men fordi jeg ikke hadde noe å gjøre, spillte jeg bare videre så kunne jeg sikkert ganka en løk som sprang rundt... Eller hvis noen i STV whiner om at en horde corpse camper kan jeg også finne på å bare nuke ham i en evighet...

 

Slutt å whine sier han som whiner over whinerne. Good going.

 

Men beviser vel mentaliteten jeg vil frem til, så bare å fortsette med "forsvaringen" av gankinga deres, dere ganker fordi dere synes det er morsomt men ofrer ikke så mye som en rasjonell tanke om at det faktisk irriterer han som blir ganket.

 

Nei, jeg forventer ikke noe annet enn sunt folkevett men dessverre er det og fraværende i mange tilfeller. Jeg trodde PvP var å bevise sin overlegenhet i åpen PvP, kald og brutal kamp hvor bare en kan vinne og stå igjen til slutt. Istede er det vel de som må, som jeg har sagt, bevise at de er uber ved å ganke. Ja jeg klassifiserer det som en flexing, showoff, hvor uber man er. Man har ventet til monsteret tok dem ned til 35%, så knerta man dem og deretter ydmyker man dem ved å ikke gi dem en sjangse til å komme seg. Yup, der har du maskulinitet ute å går.

 

Er vel akkurat den mentaliteten som fikk meg til å gå over til PvE.

 

Men så er det vel det at jeg setter litt større krav til dem jeg dreper i en PvP kamp. Jeg er vel alt for old school og gammel for denne nye typen elithet. Er jeg i en PvP kamp skal jeg og ta ned motstanderen på like premisser. Dessverre er ære og slikt fremmedord i PvP sammenheng i WoW. Her tar man de forsvarsløse lave leveler eller de som er lav på HP/Mana, knerter dem og venter til de kommer igjen.

 

Er ganking en del av PvP en i WoW? Vel skal man følge "jeg kan derfor gjør jeg det" metodikken så er den vel det, men det anser det ikke som en del av spillet. Men det er jo opp til envær, skal man være tøffe tøff så skal man være tøffe tøff, koste hva det koste vil. Egoismen seiler høyt i gankernes seil.

Lenke til kommentar

Det interessante her kunne vore å funne ut alderen på kem som liker å ganke, og gjerne kan sette av en time eller 3 på å henge i STV for å leike seg mot lowbies.

 

Har på følelsen at den alderen er lavare enn gjennomsnittsalderen for folk som spelar WoW. Eller la meg omformulere det: Eg håper inderlig at alderen er lavare enn gjennomsnittsalderen for spelarar i WoW.

Lenke til kommentar
Det interessante her kunne vore å funne ut alderen på kem som liker å ganke, og gjerne kan sette av en time eller 3 på å henge i STV for å leike seg mot lowbies.

 

Har på følelsen at den alderen er lavare enn gjennomsnittsalderen for folk som spelar WoW. Eller la meg omformulere det: Eg håper inderlig at alderen er lavare enn gjennomsnittsalderen for spelarar i WoW.

Har en stygg mistanke om at du har rett i det ja.

Har kun 6 dager igjen før WOW abonnemanget går ut og da blir det Age of Conan, håper at det blir færre slike lowbie gankere der. Jeg har ikke noe imot PVP men da på like vilkår og ikke der motstanderen er owerpowered og ganker kun for å ydmyke deg.

Det er da det er et must med en main som kan komme og banke gørra ut av feigingen.

Lenke til kommentar

Sist jeg ble corpse campet var jeg ute med (low lvl) alten i STV. En 70 druid hadde tydeligvis bestemt seg for å prøve å være så plagsom som mulig.

 

Så jeg tenkte at jeg skulle sløse tiden hans også, ved å bare løpe bort og resse gang på gang, mens jeg spiste og så tv. Idéen var å gjøre corpse campingen så monoton som mulig for gankeren, slik han kanskje innså etterhvert at han kun sløste sin egen tid.

 

Holdt han gående i tre kvarter eller noe sånt. Eller lenger enn en simspons episode hvertfall ^^

 

Så kom det en rogue forbi og knerta han. Ble nesten litt skuffa faktisk. Roguen løp videre, mens jeg ble igjen og teabagget litt. Drooden trodde tydeligvis at jeg hadde bedt roguen om hjelp, for han logget ut noen minutter senere.

 

Jaja... For alt jeg vet, så kan han jo ha sittet og innbilt seg at det var en kjempefrustrert person i andre enden som satt og grein. Så kanskje han fikk noe ut av det uansett. Hvem vet... :shrug:

 

Det er noe ganske sad med sånne folk. På samme måte som det er noe litt rart med folk som har å rive vingene av fluer som favoritthobby.

Lenke til kommentar
Sist jeg ble corpse campet var jeg ute med (low lvl) alten i STV. En 70 druid hadde tydeligvis bestemt seg for å prøve å være så plagsom som mulig.

 

Så jeg tenkte at jeg skulle sløse tiden hans også, ved å bare løpe bort og resse gang på gang, mens jeg spiste og så tv. Idéen var å gjøre corpse campingen så monoton som mulig for gankeren, slik han kanskje innså etterhvert at han kun sløste sin egen tid.

 

Holdt han gående i tre kvarter eller noe sånt. Eller lenger enn en simspons episode hvertfall ^^

 

Så kom det en rogue forbi og knerta han. Ble nesten litt skuffa faktisk. Roguen løp videre, mens jeg ble igjen og teabagget litt. Drooden trodde tydeligvis at jeg hadde bedt roguen om hjelp, for han logget ut noen minutter senere.

 

Jaja... For alt jeg vet, så kan han jo ha sittet og innbilt seg at det var en kjempefrustrert person i andre enden som satt og grein. Så kanskje han fikk noe ut av det uansett. Hvem vet... :shrug:

 

Det er noe ganske sad med sånne folk. På samme måte som det er noe litt rart med folk som har å rive vingene av fluer som favoritthobby.

 

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv :p

 

folk som har å rive vingene av fluer som favoritthobby. Det må være den beste sammeligningen med gankere ever :D

 

Er litt rart det derre med at de logger når de taper. Det viser bare hvor dorlige de egentlig er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...