Gå til innhold

Ganking og hevn


Anbefalte innlegg

Questet med min lvl65 Shaman i dag og ble ganket 3 ganger på rad av en lvl70 Mage.

Ble ganske irritert da og logget på min Moonkin Druid med 980 Spelldamage.

Da jeg kom dit var det en lvl 65 allie Shaman der også. Jeg knuste dem begge.

Ventet i stealth men Magen stakk av som den feigingen han var, fulgte etter han inn i Shattrah og gjorde /chicken og /spit på han. Fikk ingen reaksjon tilbake.

Sånn kan det gå hvis man tror man er tøff mot en low lvl.

Slik som dette gjør jeg aldri selv, ser ikke noen grunn til å plage de som er lavere level.

Hva synes dere om slik feig ganking av low lvl som ikke har en sjangs?

 

Så en lvl 70 tok din lvl 65. Så du logger på din 70, og tar en annen 65, og så følger den orginale lvl 70 inn i byen og spytter på han.

 

Ja, vet ikke helt hvem det er jeg synes er en tulling jeg...

 

EDIT: Egentlig er all klaging over ganking bare tull, vil du ikke være med på det, så spill en PvE server. Men å følge etter folk for å spytte på de, DET er lavt det.

 

Hva er så lavt med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Questet med min lvl65 Shaman i dag og ble ganket 3 ganger på rad av en lvl70 Mage.

Ble ganske irritert da og logget på min Moonkin Druid med 980 Spelldamage.

Da jeg kom dit var det en lvl 65 allie Shaman der også. Jeg knuste dem begge.

Ventet i stealth men Magen stakk av som den feigingen han var, fulgte etter han inn i Shattrah og gjorde /chicken og /spit på han. Fikk ingen reaksjon tilbake.

Sånn kan det gå hvis man tror man er tøff mot en low lvl.

Slik som dette gjør jeg aldri selv, ser ikke noen grunn til å plage de som er lavere level.

Hva synes dere om slik feig ganking av low lvl som ikke har en sjangs?

 

Så en lvl 70 tok din lvl 65. Så du logger på din 70, og tar en annen 65, og så følger den orginale lvl 70 inn i byen og spytter på han.

 

Ja, vet ikke helt hvem det er jeg synes er en tulling jeg...

 

EDIT: Egentlig er all klaging over ganking bare tull, vil du ikke være med på det, så spill en PvE server. Men å følge etter folk for å spytte på de, DET er lavt det.

 

Hva er så lavt med det?

 

Hvis du må spørre om hva som er galt med sånn oppførsel setter jeg deg i samme bås som OP.

Lenke til kommentar

Vet at mange kan anse det som en del av spillet å ganke, men la meg nå spørre, hva er så forbanna tøft med å jumpe på en som ikke har fått opp noe forsvar, har lite HP (og om du bruker Mana lite Mana) og slik sett er forsvarsløs?

 

Gankere er, unnskyld at jeg sier det, low lifes som tror de er uber elite fordi de står planta på samme plass og knerter de som er forsvarsløse men springer fortest når en reel trussel dukker opp.

 

Prøv dere på noen som faktisk gir dere motstand, eller er dere for feig til å gjøre det?

 

Ser jeg noen allience playere som ganker noen low levels (f.eks i Barrens, Xroads) så knerter jeg sakopekken og vokter low levelen til han kommer seg i trygghet.

 

Ganking er som å slå en som ligger nede og det å slå en som ligger nede er sjofelt, dårlig gjort, barnslig og et bevis på hvor feig man er. Spesielt feig er man når man tar med seg flere for å ganke. Oh hvor tøff man er, se på jeg, jeg dreper de som ikke har mulighet til å forsvare seg, de har nettopp respawna og har et veldig lett bytte.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at gankere ganker for at de skal føle seg best (eller über elite)?

Jeg ganker fordi at folk som deg blir så utrolig sure. Skadefryd og alt det der.

 

Alt med min hunter er laget for at folk skal bli mest mulig sur. Valgte hunter fordi de har track humanoids, pluss at det er utrolig enkelt for de å snike seg opp på andre.

Valgte også belf female. Dette fordi folk har litt vanskeligere for å angripe female chars. Ingenting som er så morro som om hvis en ally hjelper (ridder :)) meg når jeg har pullet for mange mobs, bare for å oppleve at jeg skyter han i ryggen. Da vil han igjen klage til guilden sin om at "jeg vedder dame-hunteren er en mann!". Det har han helt rett i, men det gjør han også ekstra sur, noe som er et stort pluss.

Hadde jeg spillt ally ville jeg rullet female gnome rogue.

 

Edit: Hjelper som oftest andre horde i PvP, men folk som blir ganket i Barrens driter jeg i. Deres feil at de klarer å flagge seg for PvP.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at gankere ganker for at de skal føle seg best (eller über elite)?

Jeg ganker fordi at folk som deg blir så utrolig sure. Skadefryd og alt det der.

 

Alt med min hunter er laget for at folk skal bli mest mulig sur. Valgte hunter fordi de har track humanoids, pluss at det er utrolig enkelt for de å snike seg opp på andre.

Valgte også belf female. Dette fordi folk har litt vanskeligere for å angripe female chars. Ingenting som er så morro som om hvis en ally hjelper (ridder :)) meg når jeg har pullet for mange mobs, bare for å oppleve at jeg skyter han i ryggen. Da vil han igjen klage til guilden sin om at "jeg vedder dame-hunteren er en mann!". Det har han helt rett i, men det gjør han også ekstra sur, noe som er et stort pluss.

Hadde jeg spillt ally ville jeg rullet female gnome rogue.

 

Edit: Hjelper som oftest andre horde i PvP, men folk som blir ganket i Barrens driter jeg i. Deres feil at de klarer å flagge seg for PvP.

 

 

10 points. Stå på

Lenke til kommentar

Å så morsomt, envær har sin glede men jeg må si mange har pussige gleder. Blir forøvrig ikke bare sur men lyn forbanna når noen ikke engang lar meg komme meg på fotene igjen for å forsvare meg, ja da anser jeg det som at vedkommenede er som vi sier "stor i kjeften snar til å springe".

Lenke til kommentar

Ser det er en del her som synes det er gøy å ganke lavere lvl.

Heretter kommer jeg til å ha min main i nærheten av min lvl65 Shaman. Straks noen kødder med meg kommer jeg til å logge på min main å ganke dem til bloksberg hver eneste gang det skjer. Og min main er for det mest full epic pve gear. Men det er hardt å slå en sint Panzerkin med nesten 1k spelldamage 1 on 1.

Og hvis noen vil vite det så spiller jeg Horde på serveren Bladefist.

Lvl 65 Shamanen min heter Spiritrider og Moonkin Druiden min heter Obould.

Hvis det er noen feige Alliance som spiller på samme server så bare prøv dere på shamanen så blir dere ganket hardt og lenge.

Lenke til kommentar

Hadde en morsom opplevelse i går. Spiller riktignok kun på privat server så den er ikke helt Blizzard reel men morsom nok. Jeg er lvl 70 og trenger noen mats som dropper fra kista i Arena i STV. Siden dette er en privat server har vi magicstones som teleporter oss til forskjellige steder, deriblandt denne arenaen. Man spawner da akkurat i inngangen av arenaen.

 

Med en gang jeg spawner er jeg død. Ganka av 2 rogue lvl 80.(max lvl) Magicstone har ressurect så jeg resser i skjul av et hjørne og stealther. Bytter på å sappe begge to littegran før kista spawner, stealther bort til kista før de oppdager den og ninjaer den. Begge kommer løpende, stealth, sap og stikker litt unna så den frie spilleren ikke skal unstealthe meg. Løper opp på toppen av arenaen og unstealther, da setter begge etter meg. Opp på 100% mounten og mot Booty Bay. Etter en liten jakt bruker jeg magicstonen som spawner meg tilbake i ringen hvor jeg stealther med en gang. Etter en liten stund kommer begge luskende tilbake, hvorpå jeg fortsetter å leke med sap og blind før jeg IGJEN klarer å ninjae kista. Etter dette logga jeg av og la meg med et smil om munnen :)

Lenke til kommentar

Etter jeg migratet til PvE (RP) realm har dette ikke vært en problemstilling heldigvis.

 

"World PvP" a.k.a. ganking (for det aller meste) har aldri vært min cup of tea. Deilig å kunne la en av mage-ene drikke og tabbe ut uten at jeg trenger bekymre meg for at en eller annen rogue-jævel dreper meg. Eneste jeg savner er blackrock mountain ved raid-tid på Daggerspine/Kazzak i "gamle dager". Mye action og masse folk, like epic som gamle AV IMO.

 

PvP-sonen i Northrend ser interessant ut, men den er heldigvis PvP-flagged på PVE-realmer uansett. :)

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at gankere ganker for at de skal føle seg best (eller über elite)?

Jeg ganker fordi at folk som deg blir så utrolig sure. Skadefryd og alt det der.

 

Her motsier du deg selv, fordi dette går ut på det samme.

 

Nei, det gjør det ikke. Hva er akkurat det samme? Jeg er fullt klar over at jeg ikke er best (faktisk ikke i nærheten heller. PvP-nivåmessig ligger jeg en plass mellom "nokså dårlig" og "elendig"). Trenger ikke drepe noen for å føle meg bedre. Jeg gjør det fordi det gjør andre sur. Tror heller ingen føler seg "bedre" når de vet kampen ble vunnet fordi man selv startet med enorme fordeler.

 

Jeg rullet på en PvP-server med vilje. For å gjøre PvP. Hvis du sier at jeg kun skal kjempe mot folk som er på mitt nivå, skjønner du ingenting. Hvordan skal jeg vite om noen er på mitt nivå? Og hva definerer du med nivå? Skal jeg bare fly rundt og lete etter en hunter med akkurat samme gear og (mangel på) skill? Da ville jeg aldri vært i stand til å drepe en eneste ally. Enten er man bedre, eller så er man dårligere.

 

Hvem er den teiteste? Han som rullet på PvP-server for å gjøre PvP, eller han som klager over at folk gjør ting man blir oppfordret til av Blizzard?

Jeg startet med WoW ved release tilbake i, hmmm, var det 2005? Da var det bare en type PvP, og det var world PvP. Jeg rullet ikke for å gjøre WSG/AB/AV/EotS eller arena. Det eksisterte ikke da.

 

Det er for øvrig mulig å transfere fra PvP til PvE-server, noe enkelte av dere kanskje burde gjøre.

 

Min prest har blitt ganket hundrevis av ganger. Aldri har jeg klaget over det, fordi jeg viste hva det betydde når jeg valgte PvP-server. Hvis noen hadde drept dere med bruk av cheats og/eller exploits kan jeg skjønne at dere blir forbannet. Når noen dreper dere fordi dere bare "tilfeldigvis" hadde lav HP, har dere ingenting å klage over.

Lenke til kommentar
Nei, det gjør det ikke. Hva er akkurat det samme? Jeg er fullt klar over at jeg ikke er best (faktisk ikke i nærheten heller. PvP-nivåmessig ligger jeg en plass mellom "nokså dårlig" og "elendig"). Trenger ikke drepe noen for å føle meg bedre. Jeg gjør det fordi det gjør andre sur. Tror heller ingen føler seg "bedre" når de vet kampen ble vunnet fordi man selv startet med enorme fordeler.

 

Jeg rullet på en PvP-server med vilje. For å gjøre PvP. Hvis du sier at jeg kun skal kjempe mot folk som er på mitt nivå, skjønner du ingenting. Hvordan skal jeg vite om noen er på mitt nivå? Og hva definerer du med nivå? Skal jeg bare fly rundt og lete etter en hunter med akkurat samme gear og (mangel på) skill? Da ville jeg aldri vært i stand til å drepe en eneste ally. Enten er man bedre, eller så er man dårligere.

 

Hvem er den teiteste? Han som rullet på PvP-server for å gjøre PvP, eller han som klager over at folk gjør ting man blir oppfordret til av Blizzard?

Jeg startet med WoW ved release tilbake i, hmmm, var det 2005? Da var det bare en type PvP, og det var world PvP. Jeg rullet ikke for å gjøre WSG/AB/AV/EotS eller arena. Det eksisterte ikke da.

 

Det er for øvrig mulig å transfere fra PvP til PvE-server, noe enkelte av dere kanskje burde gjøre.

 

Min prest har blitt ganket hundrevis av ganger. Aldri har jeg klaget over det, fordi jeg viste hva det betydde når jeg valgte PvP-server. Hvis noen hadde drept dere med bruk av cheats og/eller exploits kan jeg skjønne at dere blir forbannet. Når noen dreper dere fordi dere bare "tilfeldigvis" hadde lav HP, har dere ingenting å klage over.

 

Når du har downa, vunnet og vist din elitestatus ovenfor en, hvorfor må du da stå og vente mens han corpsrunner? For deretter å downe han igjen, flexe og vise "oooooh, so strong"? Når du har tatt en ned, hvorfor går du ikke videre og leter etter andre utfordringer?

 

Om man synes det er morsomt å gjøre andre sur så er man ikke gamle karen i mine øyne.

 

Oppfordrer Blizzard deg til å stå ved den som har falt og drepe han så snart han respawner?

 

Blizz FAQ:

 

I have just killed someone in PvP, what should i do?

Gank that motherfucker, makes him mad and angry lolz.

 

Jeg vil nå si det at å sitte på en som er nede og drepe han med en gang han respawner er det laveste man kan synke. Men det kan vel og være fordi jeg er litt old school av meg, jeg er slik at skal jeg overvinne noen skal jeg gjøre det på et ærlig og redelig vis med like premisser. En person som nettopp respawner med lav HP er ikke noe utfordring for meg.

 

Men det er da meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...