Gå til innhold

Ganking og hevn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man er mer RPer enn egoist om man ganker noen på en PvP server Imo. Spilelt er lagt opp til at det er to faksjoner som er bitre fiender.

 

Ganking på RPPvP-realms er vanlig. Corpse-camping derimot er som regel dårlig RP og uttøves som regel av "lollerkeks" RP-hatere som har ingenting på en RP-realm å gjøre. At RP = carebear er en myte som bør avlives. For virkelige RPere er det tross alt opp til personaliteten til karakteren om man skal gå til angrep eller la være som kan gi en boost i den videre karakter-utviklingen.

 

RPPVP er i så måte et kult konsept. Bare synd at lollerkeksene bare blir flere og de som liker IC RP-PvP har migratet til RP-realms der man effektivt fjerner det meste av lollerkek-aktiviteten fra motsatt faction i alle fall. :)

 

 

Anyhoo, migrate til PvE(RP) realm angrer jeg ikke på. Så kan de gankende r-tardsene som ikke gir noe tilbake til communitiet uansett ganke hverandre.

Lenke til kommentar
Man er mer RPer enn egoist om man ganker noen på en PvP server Imo. Spilelt er lagt opp til at det er to faksjoner som er bitre fiender.

 

Ganking på RPPvP-realms er vanlig. Corpse-camping derimot er som regel dårlig RP og uttøves som regel av "lollerkeks" RP-hatere som har ingenting på en RP-realm å gjøre. At RP = carebear er en myte som bør avlives. For virkelige RPere er det tross alt opp til personaliteten til karakteren om man skal gå til angrep eller la være som kan gi en boost i den videre karakter-utviklingen.

 

RPPVP er i så måte et kult konsept. Bare synd at lollerkeksene bare blir flere og de som liker IC RP-PvP har migratet til RP-realms der man effektivt fjerner det meste av lollerkek-aktiviteten fra motsatt faction i alle fall. :)

 

 

Anyhoo, migrate til PvE(RP) realm angrer jeg ikke på. Så kan de gankende r-tardsene som ikke gir noe tilbake til communitiet uansett ganke hverandre.

Jo, men jeg tenker da mer på rene kamper mellom to jevne fiender ikke corpsecamping av lowbies.

Lenke til kommentar

Ganking er noe av det morsomste som finnes. Rett og slett fordi offeret som prøver å gjøre quest i fred må løpe til liket sitt hele tiden. Ja, jeg liker å være en barnslig drittsekk.

 

Det finnes ingen moro som slår det å ødelegge den for andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...