Gå til innhold

Ganking og hevn


Anbefalte innlegg

Questet med min lvl65 Shaman i dag og ble ganket 3 ganger på rad av en lvl70 Mage.

Ble ganske irritert da og logget på min Moonkin Druid med 980 Spelldamage.

Da jeg kom dit var det en lvl 65 allie Shaman der også. Jeg knuste dem begge.

Ventet i stealth men Magen stakk av som den feigingen han var, fulgte etter han inn i Shattrah og gjorde /chicken og /spit på han. Fikk ingen reaksjon tilbake.

Sånn kan det gå hvis man tror man er tøff mot en low lvl.

Slik som dette gjør jeg aldri selv, ser ikke noen grunn til å plage de som er lavere level.

Hva synes dere om slik feig ganking av low lvl som ikke har en sjangs?

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har to motiver når det gjelder pvp: Utfordring og hevn, ellers gidder jeg ikke.

Ja hvis man utfordrer en på sitt eget nivå så er det greit, å plage en som er 5 lvl lavere er noe annet. Han kunne jo ikke vite at jeg ville hevne meg med en lvl70. Og ut i fra hans feige stikk av oppførsel så tror jeg ikke han ville gjort det hvis han visste at han ville få en lvl70 etter seg.

Lenke til kommentar

Kopierer like gjerne svaret mitt fra Småprat:

 

- Ganker aldri folk som ikke gir honour, da er jeg bare ond med dem. Ett unntak til dette er hvis noen ganker en alt av meg gjentatte ganger eller camper corpse, da får nemlig vedkommende mest sannsynlig ikke får spilt mer den kvelden.

- Jeg prøver meg ofte på dristige ting, som å ganke folk levler over meg. Ganker også generelt sett de som gir honour hvis jeg har ork til det. Det er så mange latterlig dårlige spillere her omkring. Er ofte jeg ganker folk som jumper meg også.

- Ganker alle bots, uten tvil.

Lenke til kommentar
Kopierer like gjerne svaret mitt fra Småprat:

 

- Ganker aldri folk som ikke gir honour, da er jeg bare ond med dem. Ett unntak til dette er hvis noen ganker en alt av meg gjentatte ganger eller camper corpse, da får nemlig vedkommende mest sannsynlig ikke får spilt mer den kvelden.

- Jeg prøver meg ofte på dristige ting, som å ganke folk levler over meg. Ganker også generelt sett de som gir honour hvis jeg har ork til det. Det er så mange latterlig dårlige spillere her omkring. Er ofte jeg ganker folk som jumper meg også.

- Ganker alle bots, uten tvil.

samme stil vi jo:)

før assa når jeg spilte:P

Lenke til kommentar

Jeg gjør sånn her:

 

Jeg teller opp antall ganger jeg blir ganket. Så relogger jeg main, og tar så mange jeg ble ganket av.

 

Har en liten historie også:

 

Jeg gjorde noen quester på min da 64 priest. Da det plutselig dukka opp en 66 rogue. Han kunne jo selvfølgelig ikke la meg være i fred. Så han ventet til jeg pulla 1 eller 2 mobs (husker ikke) så starta han å attacke meg. Jeg prøde så godt jeg kunne å gjøre en god match ut av det. Men han fikk meg ned. Samme gjorde han 3-4 ganger. Før jeg ringte kompisen min å spurte om jeg kunne låne accounten hans. Jeg fikk lov, og da stakk jeg innpå og sa at samme horden skulle vente akkurat der han ganket meg. Henta mainen og knuste han. Det var så sinn sykt deilig å høre "Please, leave me alone". Så vi gjorde en deal at han ikke skulle være så feig å ganke meg når jeg hadde mobs på meg..

Lenke til kommentar

Samme her, men hvis jeg har en quest å gjøre eller grinder i det området, så lar jeg være å angripe de. Vil jo ha questen gjort uten no trøbbel.

Om de enda er der når jeg er ferdig så ganker jeg de et par ganger før jeg stikker. :mrgreen:

 

Sånn uten om quest stuff, så dreper jeg alt jeg kommer over. Rødt er dødt!

Lenke til kommentar
Questet med min lvl65 Shaman i dag og ble ganket 3 ganger på rad av en lvl70 Mage.

Ble ganske irritert da og logget på min Moonkin Druid med 980 Spelldamage.

Da jeg kom dit var det en lvl 65 allie Shaman der også. Jeg knuste dem begge.

Ventet i stealth men Magen stakk av som den feigingen han var, fulgte etter han inn i Shattrah og gjorde /chicken og /spit på han. Fikk ingen reaksjon tilbake.

Sånn kan det gå hvis man tror man er tøff mot en low lvl.

Slik som dette gjør jeg aldri selv, ser ikke noen grunn til å plage de som er lavere level.

Hva synes dere om slik feig ganking av low lvl som ikke har en sjangs?

 

Så en lvl 70 tok din lvl 65. Så du logger på din 70, og tar en annen 65, og så følger den orginale lvl 70 inn i byen og spytter på han.

 

Ja, vet ikke helt hvem det er jeg synes er en tulling jeg...

 

EDIT: Egentlig er all klaging over ganking bare tull, vil du ikke være med på det, så spill en PvE server. Men å følge etter folk for å spytte på de, DET er lavt det.

Endret av gupp
Lenke til kommentar

Ganking er utrolig morro. Hvis folk blir så plaget at de må logge seg på med main er det bare enda bedre.

Da flyr jeg bort. Gidder jo ikke fighte med noen jeg vet vil slå meg uansett (altså hvis de har mye bedre gear enn meg).

 

Jeg har veldig god tid, så jeg kan vente lenge. Med en gang de blir lei av å lete etter meg, og logger inn med alt igjen, kommer jeg inn og ganker igjen. Hysterisk

 

Gjennom nesten hele min WoW-kariere har jeg vært care bear. Ikke fordi jnteg hater PvP (jeg elsker det), men fordi det er begrenset hva du kan gjøre som holy priest med PvE gear.

Derfor levlet jeg en hunter alt som kun brukes til ganking. Utrolig gøy. Track humanoid gjør det veldig enkelt.

Hunteren min har aldri deltatt i en fair fight utenfor BGs, og det kommer han ikke til å gjøre heller. Hvorfor skal jeg angripe folk med bedre gear og full health? Da kommer jeg jo bare til å tape, og det er jo ikke noe morro.

Nei, man velger sine kamper med omhu. Akkurat som i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Questet med min lvl65 Shaman i dag og ble ganket 3 ganger på rad av en lvl70 Mage.

Ble ganske irritert da og logget på min Moonkin Druid med 980 Spelldamage.

Da jeg kom dit var det en lvl 65 allie Shaman der også. Jeg knuste dem begge.

Ventet i stealth men Magen stakk av som den feigingen han var, fulgte etter han inn i Shattrah og gjorde /chicken og /spit på han. Fikk ingen reaksjon tilbake.

Sånn kan det gå hvis man tror man er tøff mot en low lvl.

Slik som dette gjør jeg aldri selv, ser ikke noen grunn til å plage de som er lavere level.

Hva synes dere om slik feig ganking av low lvl som ikke har en sjangs?

 

Så en lvl 70 tok din lvl 65. Så du logger på din 70, og tar en annen 65, og så følger den orginale lvl 70 inn i byen og spytter på han.

 

Ja, vet ikke helt hvem det er jeg synes er en tulling jeg...

 

EDIT: Egentlig er all klaging over ganking bare tull, vil du ikke være med på det, så spill en PvE server. Men å følge etter folk for å spytte på de, DET er lavt det.

Nei det var ikke slik, jeg logget inn på min lvl70 og fant Alliance Magen som hadde ganket meg(han var og lvl70). Jeg angrep Magen, men det var også en lvl65 Alliance Shaman der og han angrep meg da jeg angrep Magen. Da jeg hade kverket Magen kverket jeg og Sjamanen fordi han angrep meg, hadde Sjamanen ikke blandet seg inn så hadde han fått være i fred.

Trur ikke du leste posten min noe særlig nøye, ut i fra det du skriver så prøver du å fremstille det slik at jeg hevnet meg på en low level og at Magen som var synderen fikk slippe unna eller at jeg ikke turde angripe han. Magen fikk svi og han stakk av etterpå men jeg fulgte etter han inn i Shattrah, dette fordi han hadde ganket meg 3 ganger og fordi jeg syntes han var feig som stakk av når han møtte orntlig motstand.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...