SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 D vitaminer skal vist virke positivt på hårvekst Kan du slutte å kødde? Google søk på 'hår d-vitamin' ga meg nesten ikke relevante treff. Mao det du sier er feil. hm.... derimot 'b-vitamin hår' gir en del treff ja... mulig jeg hørte feil, snakka tilfeldigvis med dama som er firsør på TLF da jeg leste posten Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Er du virkelig student? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Noen regner vist barnehagen som studier nå til dags Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Nei!! jeg er ikke det. Jeg går på VGS okey, men pointet er at jeg er fattig for øyeblikket. Får ikke lønn før neste uke. og hold deg unna tråden. du forsøpler den nå1 Noen regner vist barnehagen som studier nå til dags Noen trenger visst ordbok til 8-årsdagen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Yo, kutt ut attituden. Akkurat nå er det DU som fortjener ban. Vi prøver å hjelpe så godt vi kan, og da trenger du ikke å snakke bulls**t tilbake. Jeg har lest at koffein skal få håret til å vokse raskere, men dette kan jeg ikke bekrefte. Men et riktig kosthold med masse vitaminer og næringsstoffer er meget effektivt. Men jeg håper ikke at du tror det finnes en mirakelkur som gir deg tonnevis med hår på et blunk. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Shit, skal sei denne tråden er populer for å handle om hår Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Shit, skal sei denne tråden er populer for å handle om hår Har nok mer med frekke trådstarteren enn topic å gjøre Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Shit, skal sei denne tråden er populer for å handle om hår handler ikke om hår men deg og kompisene dine som søppelposter. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Trodde tråden var om at du fikk så fine blikk av jenter, men som du ikke får lengre fordi du ble skinhead? Seriøst, drop it. Du ble klippet, spis sundt og du kan være heldig Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Har hørt at F.A.S.T. skal funke ganske bra, men har aldri prøvd den selv. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Tråden stenges da ikke engang de saklige svarene blir mottatt med annet enn dritkasting. Og enkelte som har deltatt i tråden oppfordres til å ta en titt på retningslinjene. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg