Nebu Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hei alle sammen Jeg har en fin SAMSUNG LCD 32", HD-ready (1080i) 3000:1 (modell: LE32R51B) som fyller tre år om et par måneder. Har tenkt å gå 10"-14" opp i størrelse snart og lurer derfor på hva jeg kan forvente å kunne få for denne TVen. Den er, alderen til tross, omtrent som ny og har vært i et hjem der det ikke ses mye på TV. Eneste funksjonen som har vært i bruk siden innkjøp er "av og på"-knappen, dvs kanalvalg har blitt foretatt på kabeltv-dekoder og lyd har vært deaktivert da eksternt anlegg har tatt seg av den biten. Sånn sett er også fjernkontrollen nærmest urørt. Jeg prøver ikke her å ende opp med en "kunde" men lurer kun på hva dere mener TVen er verdt. Jeg har en viss formening også, men vil gjerne høre andres innspill først. Thx! Endret 13. mai 2008 av Nebu Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er nok ikke så mye å hente nei...får jo den "nyeste" R-serien i 32 til 5000-6000. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 sett den på kontor, barnerom, kjøkken, hos bestemor, garasjen?, gi den til et sykehus, eller bruk den som pc monitor...... pengene det er snakk om for en slik tv trenger du vel egentlig ikke? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 pengene det er snakk om for en slik tv trenger du vel egentlig ikke? På den annen side, det finnes sikkert noen som vil være glad for å få kjøpe den til 2000-2500 kr. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 pengene det er snakk om for en slik tv trenger du vel egentlig ikke? På den annen side, det finnes sikkert noen som vil være glad for å få kjøpe den til 2000-2500 kr. zepto solgte jo 32" for 2800 kr her om dagen og det var sikkert en tv som kunne måle seg med en 3 år gammel samsung. så det spørs sannelig om noen vil ha en slik. Hadde han jobbet på elkjøp kunne han sikkert puttet den i utstillinga og solgt den som ny for 10999,-. Slik fungerer det på elkjøp, men det var en helt annen diskusjon........ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 pengene det er snakk om for en slik tv trenger du vel egentlig ikke? På den annen side, det finnes sikkert noen som vil være glad for å få kjøpe den til 2000-2500 kr. zepto solgte jo 32" for 2800 kr her om dagen og det var sikkert en tv som kunne måle seg med en 3 år gammel samsung. så det spørs sannelig om noen vil ha en slik. Men finnes det noen 32" til den prisen i dag? Neppe. Zepto ble fort utsolgt. I dag må man opp i nesten 4000 for billigste 32". Jeg vil tro at det klart er et marked for brukte LCD-TV-er til halve prisen av en ny. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 tenk så glad ungene på sykehuset ville blitt for en slik tv Når ikke staten Norge har råd til å utstyre sykehusene med personell, utstyr og bygninger er det vel greit at vi forbrukere som vanlig sørger for at vi selv får det godt hvis vi skulle havne der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå