Gå til innhold

Canon Ixus 950 IS, vise foto på TV..

Anbefalte innlegg

Et kjapt spørsmål til eiere av nyere Ixus.

Ved tilkobling til TV, skal bildet dukke opp med en gang man slår på kamera i visningsmodus?

Har hatt kameraet i ett år men har aldri brukt denne funksjonen før nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et kjapt spørsmål til eiere av nyere Ixus.

Ved tilkobling til TV, skal bildet dukke opp med en gang man slår på kamera i visningsmodus?

Har hatt kameraet i ett år men har aldri brukt denne funksjonen før nå.

Du må nok sette Tv'n på AV "stasjonen". (På min TV har jeg AV1,AV2, og AV3..det er den siste jeg bruker for bildefremvising direkte fra kamera.

RandiA

Lenke til kommentar
Du må nok sette Tv'n på AV "stasjonen". (På min TV har jeg AV1,AV2, og AV3..det er den siste jeg bruker for bildefremvising direkte fra kamera.

RandiA

Joda, TVn står på og tilkoblingen er testet med et annet kamera. Virker som mitt Ixus er defekt :(

Lenke til kommentar

RandiA

Joda, TVn står på og tilkoblingen er testet med et annet kamera. Virker som mitt Ixus er defekt :(

Hørtes rart ut ja, jeg har hatt ixus i mange år, har mitt fjerde nå, og aldri noe problemer med det. Og du har valgt system PAL på din Ixus og ikke NTSC? (Og kameraet er slått på i Visningsmodus :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar
Hørtes rart ut ja, jeg har hatt ixus i mange år, har mitt fjerde nå, og aldri noe problemer med det. Og du har valgt system PAL på din Ixus og ikke NTSC? (Og kameraet er slått på i Visningsmodus :yes: )

RandiA

Har prøvd med både PAL og NTSC (tvn støtter begge formater) og kameraet er i visningsmodus :)

Får vel levere inn kameraet.

Takk for rask hjelp.

Endret av bar1
Lenke til kommentar
Har prøvd med både PAL og NTSC (tvn støtter begge formater) og kameraet er i visningsmodus :)

Får vel levere inn kameraet.

Takk for rask hjelp.

Ikke særlig hjelp da...men man vet aldri hva slags "nivå" folk er på når de spør...så derfor kan svarene bli litt vel "dumme" og elementære. Akkurat det med PAL hjalp jeg en venninne med, hennes kamera var ikke innstilt på det, og hun fikk bildene bare i svart/hvitt på TV... (Vet at Canon gir god hjelp på telefon også, har ringt de en del ganger da jeg har flere "saker" fra Canon :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...