Tunky Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tenkte kanskje jeg måtte skrive inn et innlegg her. Jeg konfirmerte meg på søndag og fikk MYE mer penger enn ventet. Jeg hadde håpet på rundt 10k, men trodd 5k-7k. Jeg fikk faen meg 20k. Jeg er glad. Jeg har allerede bestilt en PC (ligger i profilen, for interesserte) og mobil; en LG KU990 Viewty. Og fortsatt har jeg over 10000 igjen! De skal spares og brukes på ferie, da. I tillegg vil jeg meddele at jeg fikk 6 på en KRL-prøve og 5/6 på en engelsk-stil jeg skrev på 30 minutter klokka 06.00 om morgenen, fordi jeg hadde glemt at vi skulle levere. JO! Enda et gledesutbrudd! Jeg klarte, som 15-åring, å kjøpe GTA IV i butikk. Konge spill! - Knut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer som konfirmant ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Idag trodde jeg at jeg skulle få mobilen når jeg så en pakkelapp i postkassa, men NEI DA! Var bare datamusa og headsetet jeg bestilt to dager ETTER mobilen. Gleder meg til jeg får PCen nå ass. Har forberedet meg godt og har kjøpt alt ekstrautstyret jeg trenger. Mus (G9), headset og laptopveske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå