flueprat Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor er det billigst å kjøpe bøker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor er det billigst å kjøpe bøker? Ville anta at det re på loppemarked. Ofte sett at du kan få fulle bananesker med bøker til under en 100-lapp samlet. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor er det billigst å kjøpe bøker? Ville anta at det re på loppemarked. Ofte sett at du kan få fulle bananesker med bøker til under en 100-lapp samlet. Men hvis det er en bestemt bok jeg er ute etter. På internett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Men hvis det er en bestemt bok jeg er ute etter. På internett.Ja antagelig finner du den på internett. Dette er IKKE en support-tråd. Endret 13. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 capris.no tror jeg absolutt er det billigste alternativet blant norske bokhandler. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har aldri brukt noe annet enn bokkilden, men det er nok på grunn av utvalget. Veit ikke om de er spesielt billige. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvis folk faktisk spør hvilken bok de er ute etter samtidig, så blir det kanskje lettere å finne den billigste utgaven på nett? De fleste butikker har varierende priser alt etter vare, og det er jo ikke sikkert at en butikk er billigere enn alle andre på alt.. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Enig i det der. Hvis man er ute etter en bok kunne det jo vært en idé og delt tittelen med oss. Mange her på forumet som hjelper deg med de minste ting. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Capris er en av de billigste, som oftest ihvertfall. Er vel egentlig bare Bokkilden og Capris som er de to som jeg benytter meg av nå for tiden ihvertfall. Endret 19. mai 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 The Book Depository er veldig billig, har fri frakt og oppgir til og med Amazon-pris på alle varene sine, så man kan være sikker på at man gjør et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå