inaktiv000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Folk blir ikke straffet for noen ting i dagens Norge Dama fikk nettopp forelegg på 3 500 for å ha kollidert med en mopedist... Kanskje rettferdig, men de har hvertfall bedre ting de kunne brukt tiden på. Han ble ikke skadet (kanskje noen blåmerker) eller noe slikt. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Og hadde jeg ikke fått pengene mine så hadde den fått brevet... Problemet er at denne dama får mulighet til å svindle alle andre, ettersom familien hennes fremdeles ikke vet det Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ang Topline, så ligger saken siste jeg sjekket hos skatteetaten. Ifølge bobestyrer vil ingen få noen penger... Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Og hadde jeg ikke fått pengene mine så hadde den fått brevet... Problemet er at denne dama får mulighet til å svindle alle andre, ettersom familien hennes fremdeles ikke vet det Helt enig her.Hvordan kan du la henne fortsette å svindle.Så fort du hadde fått igjen dine penger så skulle brevet vært sendt.Litt for egoistisk Synd dette med de 8000 men nå har du vertfall lært. Mager trøst men dog. Shortyboy Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er forståelig at du ville ha pengene, og det hadde ikke vært rimelig å ofre 8000 eller hva det nå var for at hun ikke skulle svindle andre. Men uansett så hadde det ikke vært så galt om du hadde sendt brevet etter å ha mottatt pengene, hun var jo en svindler selv, og trenger nok hjelp hvis hun skal slutte. Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor denne gamle posten kom opp, men svarer gjerne nå som den uansett er tatt opp igjen. Han er visst en fattig ******, 1379706[/snapback] No har han vel peng til å gjøre opp for seg eller? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 WTF!? Megabump... Skjerpings gutt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Megabump, men saken er jo aktuell som aldri før på grunn av konkursen i Master IT. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Om man ønsker å diskutere konkursen i Master IT kan det med fordel opprettes en egen tråd om det, eller diskutere saken i artikkeltråden om dette. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg