akristina92 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei! Noen her som vet om noen gode spill (helst gratis) for ei jente på 8-10 år? Takker for svar! Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 http://www.newbreedsoftware.com/tuxmath/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Noen her som vet om noen gode spill (helst gratis) for ei jente på 8-10 år? Takker for svar! Gratis spill jeg kan komme på i farta: Side med masse små spill 123spill.no Med programmet ScummVM så kan du spille gammle eventyr spill, spillene kan du finne enkelt på nettet om du leter litt. Hvis ikke så er det noen på siden dems bla, Beneath a steel sky,Flight of the amazon queen,Broken Sword 1,Lure of the temptress. Programmet og spillene får du tak i hos ScummVM.org Runescape er et populært online rpg spill som du spiller via nettleseren, det er gratis og enkelt å sette seg inn i, Runescape.com Spill som koster penger : Første som slår meg er jo The Sims 2, Gamezone.no Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 8-10 år... er vel akkurat litt for ung til å skjønne altfor mye engelsk enda. King's Quest var en spillserie som min søster likte veldig godt da hun var yngre. Får alle spillene i en samlepakke for rundt en hundrelapp nå. Jones in the fast lane var også en favoritt. Var vel noen som fant en flashversjon et sted her. Man kan vel ikke gå feil med The Sims heller. The incredible machine skal vel være abandonware. Samme med Where in the world is Carmen Sandiego. Det finnes vel også noen norske lærespill, men jeg aner ikke hvor bra disse er. Platformspill er jo lett å spille om man er ung, men det har vel ikke vært altfor mange bra av disse til PC. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Den legste reisen og Drømmefall er jo koselige spill, har også en jente i hovedrollen. Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har selv en datter på snart 8 år. Hun har spilt disse Josefine spillene masse. Finnes jo i flere vanskeligheter også. Alt fra barnehagen til 4 klasse tror jeg. Koster ikke for mye heller. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Velociraptor Safari http://raptorsafari.com/ Ellers lages det bare mye dritt av gratispsill! Personlig gleder jeg meg mye til Battlefield Heroes som blir helt gratis http://www.battlefield-heroes.com/ Men det er vel kanskje ikke beregnet på jenter i 8 -10 års alderen. Men jeg mistenker at flere jenter tjuvspiller litt Gta og Battlefield iblandt på storebrors pc/spillkonsoll. Min søster har ihvertfall alltid gjort det selv om hun egentlig ikke har lov. Endret 14. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vet ikke om Theme Hospital vil bli for avansert for henne? Men det er i hvert fall et spill jeg hadde det mye morro med da jeg var liten. Tror ikke det koster mye den dag i dag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Et par usaklige innlegg er slettet. Tulleinnlegg vil blir slettet uten videre varsel. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Men det er vel kanskje ikke beregnet på jenter i 8 -10 års alderen. Men jeg mistenker at flere jenter tjuvspiller litt Gta og Battlefield iblandt på storebrors pc/spillkonsoll. Min søster har ihvertfall alltid gjort det selv om hun egentlig ikke har lov. Sant, GTA stiller med en enorm frihet i et samfunnslignende spill. Det er svært underholdende, og min lillesøster har foretrekt å benytte friheten til å kunne bade gjennom tjuvspillingen. Individuell sak å bade, men likevel er det den storslåtte friheten som sikkert er enorm i forhold til andre spill med mindre frihet og flere barrierer. Barn liker frihet. Det direkte plottet med spillet bør i alle fall nevnes til yngre som en del av dem antas å være blinde for. Jeg tror ikke det er et problem for 9-10 åringer å skjønne engelsk i det hele tatt, med unntak spill basert på sjangeren fantasy. The Longest Journey er et godt spill til å begynne med, Dreamfall kan komme litt senere. Red.: Alderen av åtte kan være litt for ungt til det jeg beskriver her, men det tar ikke lange tida før de utvikler seg ^^ Endret 14. mai 2008 av Nuust Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 www.habbo.no Men ikke la hun få tak i mobilen eller kreditkortet ditt Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Midtown Madness er jo et lett bilspill man fort blir hekta på . Kansje Shot Online eller MapleStory? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bygge biler/hus med mulle mekk. Josefine spillene. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kom forresten med et spill jeg mener ville være perfekt, Club Penguin www.clubpenguin.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå