hamtidamti Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 ossen vann avkjøling har du perulv2 ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har Swiftech Apogee GTX cpu blokk, Blackice Extreme dobbel 120mm radiator, Asetek Xtreme pumpe og 1/2" ID slanger. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Før du begynner med vannkjøling burde du sette deg inn i det først, det krever mer vedlikehold og noe mer kunskap enn å bare slene en større viftekjøler på prosessoren. Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 da kjøper jeg noe kraftig luft kjøling til cpu ,skjermkort. og et nytt kabinett med bedre luft strøm i. har liksom lyst til å klokke litt mer, bare at to ting hindrer meg. kjøling og hovedkort. tenkte meg et foxconn mars og antec 1200 . Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vannkjøling er litt jobb ja. Hvorfor Foxconn Mars? Et bra kort, men jeg ville heller gått for Abit iP35-PRO eller Gigabyte EP35-DS4 hvis du skal ha et P35 kort, grunnen er at disse også klokker som f, og det er rett og slett mange flere som bruker dem = enklere å få hjelp Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 why foxconn mars. har hørt mye bra om det og det ser ut som et oc-kort. og liker ikke bios til gigabyte, i vertfall ikke til gigabyte ga-p35-ds3l, Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva er galt med Gigabyte sine bioser da, når du har lært dem å kjenne og vet om noob switchen (ctrl+f1) så er de veldig effektive til oc? Og hvis ikk Abit iP35 PRO er et oc kort så hvet ikke jeg. Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 det var sikkert bare litt rar hk skulle prøve og klokke på den gigabyte hk til kammeraten min var veldig rar. var ingen ting du kunne stille på. bare "smart overclok" fire valg. fikk liksom ikke fiksa noe selv. jeg tentke på Abit iP35 PRO men foxconnen så litt bedre ut.(har et abit nå, klokker ikke så bra) har tenkt til og bruke rundt 1500 kr på nytt hovedkort Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Be kompisen din trykke ctrl+f1 i hovedskjermen i bios, og han må skru på CPU host clock control i Intelligent Tweaker menyen, uten den på enabled blir det dårlig med valg ;-) Gigabyte og Foxconn har ganske lik bios, Foxconn bruker mer undermenyer - ellers ganske likt. For 1500 hadde jeg heller kjøpt et Gigabyte X48-DS5 Endret 14. mai 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 ja takk for all hjelp da blir det nytt hovedkort og cpu kjøler. kansje nytt kabinett. takk!!! Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bare hyggelig - lykke til ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå