N1ko Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg er 13 år og må skaffe meg jobb før sommeren, siden jeg skal til USA så jeg må ha noen penger. Jeg vet at jeg kan jobbe i butikker , jeg kan også stå i kassa i butikker som ikke selger røyk og alkohol. Å gå på dørene til folk med VG er helt på tryne. 1/6 kjøper. Jeg driver med dette nå. Er det noen som kan anbefale en jobb jeg kan få?Jeg lurer også på hvordan jeg skal gå fram. Skal jeg sende mail eller brev eller ringe? Jeg bor på skedsmokorset viss det skulle hjelpe. Takk på forrhånd Nikolai.n Endret 13. mai 2008 av nikolai-n Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg lurer også på hvordan jeg skal gå fram. Skal jeg sende mail eller brev eller ringe? Først må du vel finne noen som har en ledigstilling og søke der, hvis de ikke opplyser email, så leverer du vel med brev. Selvfølgelig kan du jo ringe, men de fleste vil nok se det som et stort pluss hvis du skriver en jobbsøknad. Sjekk http://www.dagbladet.no/dinside/2001/05/30/260944.html om hvordan lage en jobbsøknad. Lykke til Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jupp, gå rundt med ryddige jobbsøknader til bedrifter og spør etter personalansvarlige. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Så jeg skal levere de personlig på stedet, eller skal jeg sende dem? Endret 13. mai 2008 av nikolai-n Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 lever søknadene personlig og gi godt førsteinntrykk Lenke til kommentar
foorex Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da jeg var 13 år, og sulten på penger og jobb, så søkte jeg jobben som avisbud. Jeg leverer distriktsavisen Fedrelandsvennen hver morgen kl. 05.30-7.00 Jeg har forsatt samme lønn som da jeg begynte for 3 år siden. Tjener altså 170,- for gangen jeg leverer. Så hvis du plusser sammen alle dager unntatt søndager og helligdager, får du beløpet jeg tjener for avisjobben Men hvis du er et B-menneske, så anbefaler jeg ikke denne jobben for deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 60 kroner timen er ganske kjipt. Tror det finnes bedre betalte jobber, for å si det sånn. Men mye verre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå