Gå til innhold

koble ps3 til pcen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, du trenger en applikasjon som kan dele video, bilde og musikk via UPnP (Universal Plug and Play). Windows har flere applikasjoner for dette bl.a. Windows Media Player, TVersity eller Super. Hvis du kjører Linux kan du f.eks. anvende MediaTomb.

 

Det finnes en drøss med guider og howto's på nettet, bare å bruke Google flittig så får du det nok til.

 

Edit: Vet ikke om det er noe slikt du er ute etter.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En router og nettverkskabel(cat5). Eller du kan gå trådløst.

Du kan egentlig ikke kjøre ps3`en opp mot pcen men du kan dele filer og slikt over ett nettverk

Lenke til kommentar
Hei, du trenger en applikasjon som kan dele video, bilde og musikk via UPnP (Universal Plug and Play). Windows har flere applikasjoner for dette bl.a. Windows Media Player, TVersity eller Super. Hvis du kjører Linux kan du f.eks. anvende MediaTomb.

 

Det finnes en drøss med guider og howto's på nettet, bare å bruke Google flittig så får du det nok til.

 

Edit: Vet ikke om det er noe slikt du er ute etter.

 

ok.. jeg forklarte nok litt dårlig.. sa jo ikke no om hva jeg skulle gjøre :innocent:

Jeg lurte på om det går å kople ps3en til pcen for å spille og sånn.. når tven nede er opptatt har jeg bare en bærbar dvd spiller på 7"skjerm, og det er jo ikke så gøy.. XD

Lenke til kommentar

Ja du kan vel fint koble ps3en din til pc skjermen. Kan hende du trenger en adapter, kommer litt ann på hvordan innganger pc skjermen har. Har den feks en DVI ingang må du bruke en HDMI-DVI kabel. Å koble til lyden på pc høytalere kan bli litt værre tror jeg. Kommen ann på om det er mulighet for å koble til enten toslink eller phono plugger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...