abarhaugen Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hei! jeg har tenkt å kjøpe meg ny hard disk, men så er spm, om jeg har nok strøm? jeg har allerede to hardisker så jeg må kjøpe et kontroller kort for den siste, har tenkt å kjøpe en 120gb disk. jeg har også et radeon 9700pro og xp2000+ strømforsyningen er på max 300w, er dette nok for å kjøre dette systemet stabilt? Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
Konge Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Burde gå godt uten at jeg har fin regnet på dette i detalje . Men siden jeg har kjørt lignende systemer selv med masse strømkrevende utstyr på små psu så mener jeg det er bare å kjøre på . Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 så du mener de skulle gå greit? leser av fra programmet speed fan: +3,3v=3,47 +5v=4,90v 12+v12,30v vet ikke hva dere kan lese ut fra dette men trenger jeg ny strømforsyning?? Andreas:woot: Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Ingen som vet noe? skulle hatt flere meninger om saken? Lenke til kommentar
esk Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er ikke mulig å si så mye ut ifra, de tallene, men det kunne vært nyttig å få hvite hvor mange A som strømforsyningen er spesifisert til å klare å levere over de forskjellige spenningene Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Min gamle jallaforsyning droppa under belastning til under 11V og resulterte i ustabilitet og rebooter. Ny kvalitetsforsyning (Q-Tec 450W :-) ) og problemene forsvant. Har ikke sikker viten om dette, men... Så lenge 12V ikke får brutale dropp ned på 11V så bør det gå greit. De andre spenningene ser bra ut. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 så det dere sier er at jeg kan gangske trygt kjøpe dette uten av strømforsynings skal gå dukken? håper iallefall det:p takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå