Bendit Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 som titlen sier. ville det ikke vært kult med en avis som kom ut hver mnd. Jeg ville iallefall satt pris på det. oppsumering av de viktigste sakene. Er jo spill aviser/blader selvom man kan lese på internett. Jeg ville likt det. Kanskje litt unødvendig da, hva trur dere? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kunne absolutt tenkt meg å laste ned pdf-versjoner av enkelte artikler i alle fall Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Kunne absolutt tenkt meg å laste ned pdf-versjoner av enkelte artikler i alle fall ja, en annen ting kunne jo vært en mnd artikkel om mnds viktigste saker? som en oppsumering Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Et Gamer.no-blad? Da kan vi begynne å snakke om at gamer.no tar innersvingen på gamereactor.no, noe jeg for øvrig synes det gjør allerede. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hadde vært spennede, men jeg trenger ikke mere enn nettsidene. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Nei nettsidene er jo mer enn no for oss som faktisk bruker den. Men så kan jo bladet, som ble nevnt over, gamereactor komme ut til enda fler gjennom spill og plate butikkker. Likevel så er jo gamer kanskje for de som ønsker og oppsøke det. Er vel kanskje en av de mest kjente sidene jeg kan snakke om fra spillfronten i norge. Tenker likemange vet om gamer.no som ign og resten. Likevel skulle jeg ønske de kunne laget en liten artikkel hver mnd som en oppsumering. hvor de har forskjellige linker til det som virkelig er verdt og få med seg. Er jo ikke alltid en har tid til å lete gjennom alt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva med en digital avis, noe lignende det som ble gjort under TG? http://www.gathering.org/tg08/538 Kun et forslag fra meg, ikke en offisiell hardware.no-uttalelse. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Den er ikke så dum! men gamer.no og hardware ++ er vel nesten som en nettavis så det ville ikke bli så stor forskjell eller ville det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det blir et annet medium som sakene presenteres igjennom. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Et blad med oppsamlede saker fra HW-nettverket hadde vært kos ja, spesielt i perioder der man ikke har internett ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå