hermart Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Denne blir fort utsolgt. Jeg tok sjangsen å kjøpte en... Venter i spenning Glemte å nevne at det er en 37" Endret 13. mai 2008 av hermart Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 gratulerer da jeg fikk nettopp min tatung MCAK 32" og er storfornøyd Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Satt akkurat og vurderte denne tv'n jeg også, er det noen som har erfaringer med denne?? DVB-T tuner, er det en tuner som kan benyttes i forbindelse med det nye digitale bakkenettet? Jeg ser at kontrast er oppgitt til 1800:1, dette er jo en god del lavere enn hva andre tv'er opererer med, har det mye å si? Lenke til kommentar
hermart Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Fikk kalde føtter og avbestilte da det er ytterst sparsomt med teknisk info på nettet ang. denne TVn. Den er sikkert super til film, men jeg trenger en TV som takler pc-signaler dvs pixelmapping 1:1, og det ser ut til at 32" ikke klarer dette så jeg feiger ut Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Satt akkurat og vurderte denne tv'n jeg også, er det noen som har erfaringer med denne?? DVB-T tuner, er det en tuner som kan benyttes i forbindelse med det nye digitale bakkenettet? Jeg ser at kontrast er oppgitt til 1800:1, dette er jo en god del lavere enn hva andre tv'er opererer med, har det mye å si? DVB-tuneren støtter neppe mpeg-4, sannsynligvis bare mpeg-2, og funker dermed fint i svensk og dansk bakkenett etc. men ikke norsk. Zepto er i alle fall ikke på lista over tunere godkjent av ntv og rikstv. Kontrast på 1800:1 er meget bra på en LCD-TV, dersom det er panelets reelle kontrast. Men her står det dynamisk kontrast 1800:1, det var uvanlig lavt og nesten så man kan misktenke en trykkfeil? Endret 14. mai 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja ja, da tror jeg at jeg lar denne tv'n ligge i fred jeg også til det er noen som har testet den ut. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 fint om du legger inn litt erfaringer og gjerne bilder fra den tven når du får den. Lurer på 42" selv nemlig. Her er en review sak om 32" versjonen: http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=7181 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå