gta3-kongen Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Er det noen som veit om hvor jeg kan finne en snø patch til GTA3????????????? Hilsen: GTA3-kongen...................... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Snø-patch? Det vil si....? Det er allerede snø i spillet. Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Snø patch til GTA3 er sånn at man får snø i alle tre byene. Veit du om hvor jeg kan finne en sånn en??????? Hilsen: GTA3-kongen.................. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 snø som i kokain? jeg har ikke sett snø? og hva i hule gehenna skal en med det, det ville jo bare skjemme grafikken..? : Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Snø-patch til GTA3??????????? Hvor kan jeg finne det????????? Hilsen gta3-kongen. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 snø som i kokain? jeg har ikke sett snø? og hva i hule gehenna skal en med det, det ville jo bare skjemme grafikken..? : som om jeg skulle sagt det selv.. hva er vitsen? Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Er det ingen som vil eller gidder å hjelpe meg med å finne en snø patch til gta3???????????? Hilsen: gta3-kongen................ Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det et sted, men kan ikke huske hvor. Lenke til kommentar
Shady Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nokon her som har full peil? Har prøvd Gta 3 frå to forskjellige cd'ar og fått to forskjellige problem... Mitt 1. forsøk: Fekk spelet brent, og hadde ingen problem får oppdraget "bomb tha base act II" (sprenge den svææære båten) Der oppdaga eg til min endelause sorg og fortvilelse at eg fekk "mission failed, the guards have been alerted" uansett kva eg gjorde etter ca 10 sek. Om eg stod i ro eller prøvde å stikke i dei ti sekunda var likegyldig, fekk mission failed uansett.... Mitt 2, forsøk: Sletta spelet, lånte ny, brent cd hjå ny kamerat, og det fungerte fint i ca ein halv time før eg fekk problem med loading, spelet klikka. Konfererte kameraten min, som sa noko om skrivebeskyttelsen. Den skulle vere av, men når eg slår den av, slår den seg på at av seg sjølve.... Nokon gode råd?? Ja, eg veit eg er amatør.... Lenke til kommentar
Shady Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nokon her som har full peil? Har prøvd Gta 3 frå to forskjellige cd'ar og fått to forskjellige problem... Mitt 1. forsøk: Fekk spelet brent, og hadde ingen problem får oppdraget "bomb tha base act II" (sprenge den svææære båten) Der oppdaga eg til min endelause sorg og fortvilelse at eg fekk "mission failed, the guards have been alerted" uansett kva eg gjorde etter ca 10 sek. Om eg stod i ro eller prøvde å stikke i dei ti sekunda var likegyldig, fekk mission failed uansett.... Mitt 2, forsøk: Sletta spelet, lånte ny, brent cd hjå ny kamerat, og det fungerte fint i ca ein halv time før eg fekk problem med loading, spelet klikka. Konfererte kameraten min, som sa noko om skrivebeskyttelsen. Den skulle vere av, men når eg slår den av, slår den seg på at av seg sjølve.... Nokon gode råd?? Ja, eg veit eg er amatør.... Lenke til kommentar
HPh Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 mener å ha sett en snl-patch til GTA3 du kan jo se her http://gta3.gamigo.de/?page=mods&sortby=date men er ikke sikker EDIT: den er på tysk da, det hadde jeg glemt, men det går vel Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Har du direkte linken til der jeg kan laste ned denne snø patchen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 gta3-kongen: Nå holder det. Du har nå bumpet denne tråden en god del ganger, og bør innser at folk ikke kan hjelpe deg. Vi er ikke interessert i slik spam. Tråden stenges. Ønsker du å diskutere denne avgjørelsen kan du ta det opp med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg