Gå til innhold

Er alltid status "Vis som frakoblet" på MSN, howtofix?

Zeph

Anbefalte innlegg

Når eg henter PC-en tilbake frå kvilemodus står MSN som "Vis som frakoblet", men den endres ikkje når eg tar i bruk maskina igjen. Eg må manuelt inn og endre statusen.

Eg fant innstillingen om å setje status til Borte etter 5 minuttar, men det er noko anna som endrer status eg ikkje finn.

Det er forresten ein laptop med Vista. Eg vil at den skal vise Pålogget når eg brukar PC-en og Borte når skjermbeskyttar er på. Går den i kvilemodus kan det kanskje stå frakoblet. Om det finnes så mange mogelegheiter i programmet veit eg ikkje.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukar du å logge på MSN som "vist som frakoblet"? Når maskina går i kvilemodus vert internettet deaktivert, og msn sjølvsagt logga av. Dersom du vanlegvis loggar på som fråkopla vil den då gjere dette automatisk. For å endre det loggar du berre av, og loggar på att som "pålogget".

Om den kan gå i bortemodus når skjermspararen startar veit eg ikkje, men den gjer det i alle fall når ein låser maskina.

Lenke til kommentar

Hmm... Med meg loggar den på i den statusen eg logga på som forrige gong eg starta programmet. Loggar eg på som "vist som frakoblet" ein gong, vil den gjere det neste gong òg. Avsluttar eg og startar på programmet på nytt, men loggar på som "pålogget" gjer den det som "pålogget" neste gong òg. Det hjelp IKKJE å endre statusen etter du har logga på. Det vil ikkje ha nokon effekt.

Lenke til kommentar

No avsluttar du MSN heilt. Startar det og vel "logg på som pålogget". Når du no har logga deg på kan du prøve å setje i maskina i kvilemodus. Når den loggar seg på att etter at du ender kvilemodus, skal den automatisk logge seg på som "pålogget". Slik fungerer det i alle fall med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...