Cva Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I pcen har jeg 2 harddisker, på lokal disk C har jeg har windows osvosv og på lokal disk D har jeg alt annet. Men problemet er at etter jeg restarta pcen en gang, og pcen hadde skrudd seg på var plutselig ikke lokal disk D på pcen lenger.! og da tenkte jeg kanskje at bare harddisken min var for varm så jeg skrudde den av å ventet i 10min før jeg skrudde den på igjen. og dette viste jeg å funke! men dette problemet oppstod flere ganger, jeg fikk det igjen og igjen etter jeg hadde restartet pcen min. Men nå har jeg venta i 4-5 dager å d disken har enda ikke kommet tilbake. Eneste jeg har på skrivebordet er "uinstallerte filer". Håper noen vet hva dette problemet kan være for trenger stor hjelp, vil gjærne ha tilbake alle de programmene og alle filmene osv jeg hadde lagd. Mvh en fyr med store problemer! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg vil si at de to største grunnene til et slikt problem vil være enten at kabelen står dårlig (evt. skadet kabel), eller at kontrolleren som den er koblet på har problemer. Du kommer uansett veldig langt ved å plugge ut kabelen i begge ender og sette den på igjen. Om du har ekstra, så bruk gjerne en ny kabel. Om du har ledige kontrollerplasser, så bruk gjerne en annen kontroller å plugge den i på hovedkortet. Jeg har vært borti akkurat lignende fenomen der harddisken forsvinner og kommer tilbake ca 4-5 ganger før i diverse maskiner jeg har reparert, og samtlige av disse feileneh ar ihvertfall vært relatert til feilkildene over, så begynn der du -Stigma Lenke til kommentar
telefor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det må være som han sa Dårlig kabel.. Åpne maskinen, så ta en titt på kablene. Viss den er ødelagt eller noe, Kjøpe en ny en på: Ebay.com Amazon.com Komplett.no (Hvet ikke om det er der) Søk der Kanjse du finner! Lykke til -Kevin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå