Henrik Salthe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han er gul, han er flekkete og han er helt bananas! Spiralis er tilbake i en flott praktutgave. Les mer Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Når vi er inne på Sprint, skulle jeg gjerne sett at Tome&Janry-seriene ble hakket lettere tilgjengelige. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Når vi er inne på Sprint, skulle jeg gjerne sett at Tome&Janry-seriene ble hakket lettere tilgjengelige. Jeg er helt enig. En del av dem er jo tilgjengelige i hefter i butikkene, men det er veldig sporadisk hvilke butikker som har hva. Selv er jeg kanskje hakket mer fan av Tome & Janry enn Franquin, men Tome & Janry hadde fått til det de gjør uten Franquins forarbeide. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Yay! Sprint er en knallgod tegneserie, har mange gode minner fra både Sprint og Tintin i oppveksten. Tome & Janry er vel favorittene mine også, men Franquin er også uovertruffen. Endret 14. mai 2008 av cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg