anon12234 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei. jeg ligger for tiden på kcal underskudd for å kvitte meg med litt fett. gjør dette ved å kutte ned på karbohydrater. spiser mye tunfisk, kokt skinke og kyllingfilet. med masse grønnsaker. problemet er at jeg ofte opplever lavt blodsukker. noen som har tips for å holde blodsukkeret normalt uten å spise karbohydrater? h2k Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Regner med at du ikke har diabetes? Kan jeg spørre om hvorfor du ikke spiser karbohydrater? eller hvor mye du kutter? Mitt tips vil være å spise trege karbs iallefall det lille du spiser av det. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 jepp, fant ut at jeg fikk lavt blodsukker på de dagene jeg kuttet karbs helt. sluttet med det nå, dessuten funker frukt supert til å heve blodsukkeret. første gang jeg "slanker" meg så blir litt ustabiliteter med kosten i begynnelsen. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå