Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt "der nede"

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.

Er jente og de siste dagene har jeg hatt ganske vondt der nede, men spesielt bare når jeg prøver å ha sex eller trykker med fingeren akkurat på den plassen. Legger også merke til at når jeg går med stramme bukser og skal bøye/sette meg gjør det litt vondt.

Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å formidle det.. men det er veldig sårt virker det som, på den ene skjedeveggen nesten nederst. Er det bare det at det er sårt og at jeg må vente til det går over?

Ganske sikker på at det ikke er sopp hvertfall, for det har jeg hatt symptomene på før.

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Hei og takk for mail!

Så fint at du tar kontakt med SUSS! Det kan hende at smertene du beskriver skyldes at du har slått deg nedentil. Dette kan for eksempel ha skjedd mens du har hatt sex. Det kan også være betennelse i en kjertel som ligger akkurat nederst, baktil, litt på siden av inngangen til skjeden. Derfor bør du dra til legen for å få det undersøkt og eventuelt behandlet.

Mvh SUSS-legen

Dette fikk jeg til svar av SUSS-legen, men jeg er ganske sikker på at det ikke er betennelse i kjertel. For jeg leste steder at det kjennes ut som en kul? Og det kom en slags "gugge" ut av det når man klemte på den.

Tok en nærmere titt der nede og det ser ut som et bittebittelite åpent sår, så får vel håpe det gror igjen?^^

Endret av Skagen
Flettet to innlegg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...