Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei. Er jente og de siste dagene har jeg hatt ganske vondt der nede, men spesielt bare når jeg prøver å ha sex eller trykker med fingeren akkurat på den plassen. Legger også merke til at når jeg går med stramme bukser og skal bøye/sette meg gjør det litt vondt. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å formidle det.. men det er veldig sårt virker det som, på den ene skjedeveggen nesten nederst. Er det bare det at det er sårt og at jeg må vente til det går over? Ganske sikker på at det ikke er sopp hvertfall, for det har jeg hatt symptomene på før. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hvis du har vært veldig seksuelt aktiv kan det være du bare har blitt sår, men hvis det ikke går over i løpet av et par dager ville jeg tatt en tur til lege. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror SUSS.no kan være stedet for deg! Der kan du stille spørsmål til proffe leger og lese hva andre har spurt om.... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 For en stund siden da jeg hadde vært litt vel seksuell aktiv over få dager (..) fikk jeg sykt vondt der nede, slik som du beskriver... Gikk over et par dager, så anbefaler deg å i første omgang bare vente og se det litt an Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hei og takk for mail!Så fint at du tar kontakt med SUSS! Det kan hende at smertene du beskriver skyldes at du har slått deg nedentil. Dette kan for eksempel ha skjedd mens du har hatt sex. Det kan også være betennelse i en kjertel som ligger akkurat nederst, baktil, litt på siden av inngangen til skjeden. Derfor bør du dra til legen for å få det undersøkt og eventuelt behandlet. Mvh SUSS-legen Dette fikk jeg til svar av SUSS-legen, men jeg er ganske sikker på at det ikke er betennelse i kjertel. For jeg leste steder at det kjennes ut som en kul? Og det kom en slags "gugge" ut av det når man klemte på den. Tok en nærmere titt der nede og det ser ut som et bittebittelite åpent sår, så får vel håpe det gror igjen?^^ Endret 14. mai 2008 av Skagen Flettet to innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå