Gå til innhold

Skuffende av bilradiospesialisten

Anbefalte innlegg

Den 6. Mai bestilte jeg en ny CD-spiller til bilen min på bilradiospesialisten. Bestilte fra de forrige gang jeg kjøpte, og var meget fornøyd fordi den ble sendt 2 dager etter. Nå har det gått en hel uke uten at pakken i det hele tatt er sendt, sendte på fredag en epost og spurte om et estimat om når den evt. ville bli sendt. Dette har jeg ikke fått svar på, men dette var rett før pinse så det er forståelig. Personlig synes jeg at en uke uten noen fremgang er for dårlig, så jeg planlegger å sende de en mail hvor jeg kan avbestille (de tilbyr ikke noen form for sporinger og endringer over nett).

Var avdelingen i Bergen jeg bestilte fra forøvrig.

Noen som har noen tips på en annen nettbutikk som tilbyr noe av det samme utvalget? Føler ikke at prisguiden finner den slags spiller jeg ønsker meg. Bilstereo.no er heller ikke aktuelt ettersom det er samme aktør under annet navn

edit: Har enda ikke fått tatt en tlf til de, men det er litt vanskelig å få gjort denne uken pga arbeidstidene mine og at de stenger kl 17.00

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, beklager. Det er jo relativt elementært for å få hjulpet meg. Nettopp våknet, nattskift ;).

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2360 er den jeg bestilte. Vil ha en relativt "fancy" skjerm som dette. Litt av det som er viktig for meg er at den tar mp3, har usb i front og stort sett mesteparten av de funksjonene som den der har. Jeg tenkte å kjøpe til rundt 2000-2500kr.

Holdt på å kjøpe denne http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2337 men noe lignende sonyen hadde vært ypperlig.

Hvis dere har god peiling så finn gjerne en fra et annet merke ettersom jeg ikke er 100% fornøyd med sonyspilleren jeg har (derfor jeg kjøper ny).

Lenke til kommentar
Jeg har igrunn råd til å tape pengene, men er litt skeptisk til at han bryter lovene.

Stort sett er utstyret ok, men norske nettbutikkene som selger bilstereo ser ut som en samlet gruppe svindlere i det hele og store, med noen få unntak. Folk har blitt nødt til å betale for erstatningsenheter som følge av defekter, og enkelte har blitt nektet reklamasjon i det hele tatt før produktene har blitt sendt inn. En kompis av meg ble faktisk oppringt av et kjøtthue som driver en nettbutikk assosiert med megabillig og blitt fortalt at "Det er da ikke noen måte å drive butikk på om man skal erstatte ødelagte varer med nye".

Bilstereonorge er en sump av dritt etter min mening, og bare bilradiospesialisten får ut fingeren og sender deg det du skal ha, tror jeg du er best tjent med å handle fra dem.

xtremecar.no har også slike spillere, og jeg har hørt gode ting om dem.

Lenke til kommentar
Skal skjekke ut xtremecar nå. Har prøvd å maile bilradiospes med spørsmål tidligere og da fikk jeg heller ikke svar. Ser den spilleren jeg har valgt grei ut?

Ja, herregud. Spillere fra Sony, Panasonic og Pioneer er så godt som alle av god kvalitet, så lenge du vil ha en spiller med de vanligste funksjonene. Bluetoothmodellene har det vært mer problemer med

Lenke til kommentar

Kan igrunn stenge denne, ringte til Bergen idag for å få bekreftet avbestillinga men fikk ikke noe svar (noe som tydeligvis er vanlig for BRS i Bergen men ringte til Trondheim og alt ordnet seg så jeg blir sendt den imorra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...