Erlendz Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Når jeg i dag skulles sette sammen min nye pc fikk jeg et uventet problem. Det var bare 4 skruer som var lange nokk til å skru fast hovedkortet med. det fulgte også med masse andre skruer blant dem kjempemange som var litt kortere en de andre, men de hadde samme bredde . Disse var litt for korte til å bruke. Er det jeg som er dum eller er det ikke nokk skruer? Kan man bruke de korte skruene til dette også? Idet tilfellet hvordan? Jeg har oema vase midi atx tower 350w kabinett Og et asus a7v8x hovedkort Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Skruene til hovedkortet skal ikke være lange. Hva slags kabinett er det? Har du skrudd fast sånne knotter som hovedkortet igjen skal skrus fast i? Har noe sånt i Chieftec-kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 hva hvilke knotter....? jeg har Nomand oema case midi atx tower 350w ( Selges på psdata) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Fulgte det ikke med noe manual da? Vil tro at det skal være noe mellom hovedkort og kab. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja, det skal være små kobberfargete skrudingser... er iallefall det på alle mine kabinett... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Nei det fulgte ikke med noen manual nei. Hvilke knotter var det du snakket om? Fortell.. Hvor stramt skal man egentllig skru fast skruene? Det ser jo ut som om hovedkortet bøyer seg mens man skrur Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 På de fleste kabinetter skal det brukes såkalte "standoffs" mellom kabinett og hovedkort -de har hangjenger i en ende og hungjenger i den andre, så hovedkortet skrus altså fast med skruer oppå disse igjen. Lengden varierer mellom forskjellige kabinetter, har jeg oppdaget. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå