ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det ser jævlig kjedlig ut. min mening. Gå rundt å se på en ku som går bort til en annen ku så sier de i kor "mømø" Kan det være at man tar bilder eller noe kanskje? Går rundt å tar bilder. Da slipper du å bruke 30000 på en safaritur. Da kan du i stedet sitte hjemme i stua med jegerlua og late som du er der. Kjøp en cd med fuglekvitter og... neida Det er nok heller ment som et barnespill kanskje Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pokèmon Snap i ein meir voksen versjon? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pokèmon Snap i ein meir voksen versjon? Det var det jeg og tenkte. Kanskje dette spillet blir litt penere en Pokèmon Snap? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva med å kjøre rundt i en jeep og ta best mulige bilder slik at en tjener penger og kan kjøpe seg ferrari osv. Å bare tenk, hvordan det ville vært å gå rundt i regnskogen iført gillysuit? og tatt flotte bilder , mens det damper alle steder. Eller pokemon med safaridyr. Gotta Get 'Em All Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 AFRIKA I AUGUST? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Merk at det er Japan. Tar som regel noen måneder til før det slippes i USA/Europa. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ja det er greit, men vi kan fortsatt få noe gameplay, lurer bare på hvordan spillet er jeg... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, vi får sikkert vite alt om spillet på E3-messa (juli). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå