vegavnil Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Lurer på hvor det ble av Afrika? Endret 14. mai 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 sør for europa, vest for asia, øst for amerika... der det har ligget i mange mange år. Men hva har det med Sony sine spillkonsoller å gjøre? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 sør for europa, vest for asia, øst for amerika... der det har ligget i mange mange år. Men hva har det med Sony sine spillkonsoller å gjøre? Det her Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Venter også litt på denne tittelen her. Den ser veldig spennende ut, håper vi får noe informasjon om den snart Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 sør for europa, vest for asia, øst for amerika... der det har ligget i mange mange år. Men hva har det med Sony sine spillkonsoller å gjøre? svarte, du kom meg i forkjøpet der gitt.. trådnamnet var berre så innbydende.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 sør for europa, vest for asia, øst for amerika... der det har ligget i mange mange år.Men hva har det med Sony sine spillkonsoller å gjøre? svarte, du kom meg i forkjøpet der gitt.. trådnamnet var berre så innbydende.. Kom visst før meg og ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det et spill eller bare en slags tech-greie? Så ikke ut som det morsomste i verden for å være ærlig :F Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tar jeg ikke feil så er Afrika fortsatt godt under utvikling mer er utsatt til 2009 en gang. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror ikke det blir noe skytespill ihvertfall, ikke med det navnet. Afrika sliter nok som det er med jegere om ikke ett spill skal lære unge å skyte alle vakre dyra i tillegg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg liker sånt jeg, Aqua Vita, Sky Blue og Afrika. Noe annet en action action action hele tiden. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hm.. Har de sakt noe om hvordan det blir? Ser jo bare masse dyr som løper rundt. Hvis det ikke er skyting, hva er det da? Gå rundt å si hei til alle. Hadde vært konge hvis det hadde vært jakt spill.. Online jakt spill ;p Bebeluv: Syns du Aqua Vita er gøy?? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Haha, Afrika? Skyt eller bli spist? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Husker når jeg så en av videoene av Afrika, der det kjører en jeep sammen med dyreflokken, så tenkte jeg hvordan det ville sett ut med en Warhawk-jeep med maskingevær bakpå istedet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg syns det er fint at folk lager spill som har et artig konsept, ikke bare FPS, MMORPG og diverse RPG. Dette spillet synes jeg ser spennende ut, og det er flott at spillet er skytefritt! Endret 14. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nevnte det her. Ikke eneste spillet vi savner... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bebeluv:Syns du Aqua Vita er gøy?? Ikke gøy, men avslappende screensaver Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns det er fint at folk lager spill som har et artig konsept, ikke bare FPS, MMORPG og diverse RPG. Dette spillet synes jeg ser spennende ut, og det er flott at spillet er skytefritt! Har de sakt noe om det? Om hvordan type spill det er liksom? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns det er fint at folk lager spill som har et artig konsept, ikke bare FPS, MMORPG og diverse RPG. Dette spillet synes jeg ser spennende ut, og det er flott at spillet er skytefritt! Har de sakt noe om det? Om hvordan type spill det er liksom? De har ikke det, men ut ifra det de har vist oss ser det rett og slett ut som et safarispill, og jeg håper av hele mitt hjerte at det ikke blir skyting (det blir ikke det) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det ser jævlig kjedlig ut. min mening. Gå rundt å se på en ku som går bort til en annen ku så sier de i kor "mømø" Kan det være at man tar bilder eller noe kanskje? Går rundt å tar bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå