traIL Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg prøver å få Hpotspot Shield til å koble seg opp, slik at jeg kan få tilgang til for eksempel Hulu.com. Men når jeg prøver å koble meg opp får jeg bare feilmeldingen "Daemon Start Error". Kan noen si meg hva som er feilen? Hvordan kan jeg eventuelt fikse det? Noen som opplever det samme problemet? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har også problemer, får bare opp at programmet hadde en feil og måtte lukkes. Lenke til kommentar
traIL Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 merkelig dette her:p, lest om mange andre som har problemer for tiden også.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg prøvde programmet da jeg først leste om det for et par måneders tid, og nå igjen for ikke så lenge siden, funka aldri. Hvis noen har en mirakelløsning så er jeg åpen for forslag. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde samme problemter men jeg bare avinstallerte det og installerte det på ny så virket det. har ikke hatt noen problem siden da:P Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dere opplever dette problemet fordi Hotspot Shield har satt en begresning på 5 GB i båndbredde per datamaskin i måneden. For å unngå dette problemet så anbefaler jeg denne guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå