The Lulz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hva syns forumfolket om In Flames' nyeste album A sense of purpose? Selv syns jeg det er småkjedelig. Bare de færreste sangene som gir meg lyst til å haedbange Anders sine whinete vokaler er jævlige. Synginga på The chosen pesimist er helt elendig. Slutten er dog episk! Mine favorittsanger er: A mirror's truth og Move through me Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sitter faktisk å hører på albumet nå. Synes det er bra jeg . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg sa før dette albumet at det eneste bra av In Flames er alt frem og til "Clayman", og jeg er enda av den oppfatningen. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor folk klager så mye på nye In Flames. De har forandra seg, men jeg syns ikke det har vært en dårlig forandring. De er kanskje ikke melodeath lenger, men jeg syns fortsatt de er et av de bedre "moderne" metal band. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg "klager" ikke, jeg ytrer bare meningen min om at JEG synes at In Flames gjorde seg bedre som prinsene av melodic death metal,har ikke noe å si for meg om folk liker nye in flames, tvert imot. Lenke til kommentar
Tern Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 det er som erlenmeyer sier, de har forandra seg, til min menig bra, jeg liker det nye albumey bra, de er litt mer chill aktig, og vocalen på the chosen pesimist høres litt "skrapa" opp ut, men det er en bra sang, liker the mirror's truth og i am the highway best. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hadde ikke det vært bedre å spørre om det her i in flames tråden? Personlig ble jeg veldig skuffet over A sense of purpose, plata var direkte kjedelig og appelerte overhode ikke til meg. Dårligeste album til In Flames etter Come Clarity imo. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Flere enn meg som hater gitarlyden på introen til I am the highway? Hater den Jeg syns Disconnected også er en ganske kul sang, men introriffet er latterlig kjedelig. Elsker den lille gitarsaken før refrengene. Spesielt siste! Lyricsa er litt teit da, "I feel like shit, but at least I feel something". Jaja.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Eneste positive jeg finner med den er at den er catchy. Verre enn Come Clarity. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Til sammenligning med det gamle In Flames syns jeg A Sense of Purpose blir bare latterlig kjedelig. Blasse ensformige sanger med uinspirerte sangtekster, i tillegg til at Fridens growl nå høres helt ødelagt ut (og ikke på en god måte). Får vel sette meg ned med Whoracle og mimre over gode gamle dager. Endret 14. mai 2008 av dir3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Whoracle er grom skiva si det. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg synes skiva er mye bedre enn Come Clarity, og siden bandet er i konstant utvikling, så er nok dette den beste utviklingen bandet kunne gjort. Vokalen til Anders er mye mer aggressiv nå enn på CC. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Greit/kjedelig album. Mye av det jeg egentlig forventa egentlig. Tittelsporet, Disconnected, Move Through Me, Sober & Irrelevant og (bonussporet) Eraser var vel de som falt mest i smak. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Come Clarity gruser dette albumet til de grader, mye mer trøkk, tøffere refreng, bedre og mye råere gitar riffer. Jeg liker stemmen hans bedre på Come Clarity også.. Dette albumet har mye mer ensformige riffer, syns stemmen hans er mye svakere og har mye mindre trøkk enn det han har på Come Clarity. Men når det er sagt så har de mange gode sanger på det nye albumet også. Min personlige favoritt er Alias. Drenched In Fear er også ganske rå... Men generelt syns jeg dette er et mye svakere album enn Come Clarity. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vokalen til Anders er mye mer aggressiv nå enn på CC. Vokalen til Anders på Take this life er mer aggresiv enn hele A sense of purpose til sammen De fleste riffene på ASOP er elendige syns jeg. The Mirror's truth og disconnected har begge utrolig kjedelige introriff. Endret 14. mai 2008 av ErlenmeyerFlask Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Albumet er stort sett som forventet. In Flames har sett bedre dager, men de duger fortsatt litt. The Chosen Pessimist er høydepunktet for min del. Drenched in Fear fungerer også bra. Ekstrasangene på EP-en holder etter min mening høyere kvalitet enn det meste på albumet. 6,5/10 Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 De første seks minuttene av the chosen pesimist er gørr kjedelige. Men når man kommer til slutten blir det verdt det <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå