Edorph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg vil også gjerne være med på felleskjøpet. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg vil også gjerne være med på felleskjøpet. Du er notert! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nærmer seg nå Regner med gruppe 1 får dem rundt tirsdag/onsdag i neste uke (uke 34) Ikke langt unna bursdagen min (10 dager) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Min er om 23 dager, så Freerunner'n blir en tidlig gave fra meg til meg Endret 10. august 2008 av olefiver Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 bare 3 dager etter meg det Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva ble den totale enhetsprisen (inklusiv merverdiavgift, frakt og eventuelle andre saker)? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hva ble den totale enhetsprisen (inklusiv merverdiavgift, frakt og eventuelle andre saker)? Vanskelig å estimere, under 3000 iallefall. Det blir avhengig av hvilken avtale vi klarer å dra i havn. Jeg kan skrive deg opp også kan du heller melde deg av igjen hvis det blir for dyrt? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva ble den totale enhetsprisen (inklusiv merverdiavgift, frakt og eventuelle andre saker)? Vanskelig å estimere, under 3000 iallefall. Det blir avhengig av hvilken avtale vi klarer å dra i havn. Jeg kan skrive deg opp også kan du heller melde deg av igjen hvis det blir for dyrt? Gjør det. Finnes det noe norsk utviklingsmiljø enda? Noen som planlegger å drive med dette? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er en del folk ja Er noen titalls personer i norge som har fått telefonen allerede flere av dem vet jeg er utviklere Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er en del folk ja Er noen titalls personer i norge som har fått telefonen allerede flere av dem vet jeg er utviklere Fikk akkuratt svar fra Heikki S. angående hans felleskjøp sammen med Flemming M. De har alt mottatt 30 enheter, som alle er fordelt til de påmeldte. Venter på svar angående deres endelige stykkpris nå. Om noen av dere som sitter på en Freerunner leser dette, hadde det vært mulig å poste noen bilder og korte tekster om hvordan dere er fornøyde med saken? Lenke til kommentar
axelbo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Om det er mulig blir jeg gjerne med på et felleskjøp :-) Jeg bor på Nesodden, så i nærheten av Oslo ville passet bra :-) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Her er utsendinga i Bergen da. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Purring! Alle i gruppe to må signere kontrakten og returnere på mail til meg! Pm er sendes nå! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) (humm.... no, that is not me sleeping, juste the phone !)So for these very basic tasks Qtopia works not too bad for me : * Just tried, and sms do wake up immediately my phone, prompt me if I want to read the sms and if I choose "Yes" I can read it. * Lock screen issue : If my screen is locked before suspend, it keeps locked on wake by sms. I had to unlock before choosing Yes to read sms -> perfect since it might have wake up in my pocket for exemple. There is a problem if it goes into suspend while not locked -> in this case sms wakes the phone unlocked ! That's why it would be better if the lock screen was automatically activated before suspend. * I have never seen the phone waking up from suspend for other causes than power button, gsm call, or sms (such as GSM cell registration). (and I have 40 km travel each day, sometimes even roaming). I also tried to check yesterday that it was not, ie. waked up with just dimmed screen : even always tapping on the screen during the travel, it kept on suspend. I wonder what is done differently form 2007.2 or 2008.8 distro where it so often wakes up ? Does FSO work correctly ? Ser ut som at vi allikevel har et image som funker som vi kan flashe EDIT: Fikk et til svar fra samme person * mediaplayer, I did not use it much yet... just tried 2 mp3... onedidn't read (but was a bit "special"... I took what I had at the moment) though it is read by 2007.2 mediaplayer. The other worked fine. Playing with sound volume during call works but is not so intuitive (should be very easy for such an important feature for a sound player) * Wifi : not much success. There is a configuration application quite complete but it still need a little polish. WPA access did not work, and I think DNS config via DHCP (when on unencrypted wifi) didn't either, but since WPA was not ok, I did not test much. So encryption support needs to be activated/configured. But configuration app already is ready for it. * Bluetooth works, was able to pair with devices and also send/receive files (pictures...) with no trouble. * Webbrowser : no app available either :-( * Application packages can easily be installed via a feed (but very few apps available). (There is a GUI manager for this) * Messages / calendar is not too bad, and rather complete. Configurable for IMAP / POP, .... (but for now I miss gmail synchro since encryption is not correctly handled). I would like an easy way to synchronize to gcalendar too... (I think I could manually import a Vcal entry -not sure-, but I need simple online synchro) I also miss MMS but it is because of WAP stack missing for neo... qtopia appli is ready for it. I hope coming version 4.4 will bring improvements. Should allow to have browser and GPS apps... ** What I appreciate a lot is that there is GUI apps for configuration of all of this (even if all is not working well yet) : bluetooth, wifi, gsm network (properties / selection / prefered), ... (I would have like 2008.8 start with complete Qtopia -but on X11-, and only when available / user chosen, switch some parts to other applis). Also for ex. home page wallpaper can be very easily chosen via config application. And it looks nice (even more since it is now a picture of my daughter !). Endret 14. august 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Siste purring er nå sendt dem som ikke har registrert seg på den andre siden vår, hvis dere ikke svar innen helgen er omme strykes dere. Beklager dette, jeg må bare ha et spesifikt antall telefoner. Lenke til kommentar
axelbo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen ledige plasser på noen bestillinger nå? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen ledige plasser på noen bestillinger nå? Du kan bytte med meg. Lenke til kommentar
axelbo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noen ledige plasser på noen bestillinger nå? Du kan bytte med meg. Flott! :-) Har sendt deg en personlig medling! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Kan alle som har meldt seg på å registrert seg på siden gå inn der for å få INFO! Vi kjøper nå snart, dere må våkne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå