AlecTBM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vi har akkurat bestilt de, så nei Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg ser det nå, overså noen poster på side 7. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Så dere har enda ikke fått telefonene tilsendt? Importøren har ikke fått dem enda Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Importøren har ikke fått dem enda Okay Jeg har bestemt meg for å skaffe telefonen. Kunne du lagd en Gruppe 2 og lagt meg til i listen? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Syns det er fullt mulig jeg da data_jepp La andre få muligheten også Kan mekke om sia slik at du kan sette grupper osv. Må fikse litt design problemer på den også, har bare ikke tatt meg tid til det i min ekstremt utravle hverdag EDIT: Når jeg snakker om det Kanskje jeg skal fikse det design problemet nå EDIT2: Da var vell det fiksa ja. sjekk neo_freerunner_edit Der er det nye designet, skal sjekke etter bugs i morra Hvis det passerer så skal jeg overføre det Endret 4. august 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Greit, siden det tydeligvis er interesse for en gruppe til så skal jeg organisere dette. Skal sende mail til dem som har vist interesse tidligere også. Mail og PM er nå sendt alle som har vist interesse, blir det nok som melder seg på kan jeg fint organisere en runde til. Endret 8. august 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg vurderer å kjøpe denne. Hadde da vært fint å være med i gruppe 2. Følger det med stylus pen og væske til å ha den i da? Hva blir prisen inkl alt? Er programvaren ferdig så den kan brukes som en vanlig telefon uten noe særlig problemer? Hvor lenge varer batteriet? Endret 8. august 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg vurderer å kjøpe denne. Hadde da vært fint å være med i gruppe 2.Følger det med stylus pen og væske til å ha den i da? Hva blir prisen inkl alt? Er programvaren ferdig så den kan brukes som en vanlig telefon uten noe særlig problemer? Hvor lenge varer batteriet? 1. Nei, det gjør ikke det. 2. Vanskelig å si, mellom 2600,- og 3000,- vil jeg anta. 3. Programvare akkurat nå er mellom alpha og beta, ringe og sms fungerer. 4. Det varer helt ok, batteritiden blir bedre når programvare blir bedre. Hvis du ikke vet hva linux er passer ikke telefonen for deg. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Om 2008.8 (tidligere kjent som ASU)er nå ute! http://wiki.openmoko.org/wiki/Om_2008.8 Ser ut til at vi bare trenger en kjapp reflash på telefonene våre for å ha fullt funksjonelle telefoner med en gang! EDIT: Må si det at i følge mailing lista så ser det dårlig ut :S Endret 8. august 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 What? Det nye bildet eller at reflashen ikke går problemfritt? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11751385 Sorry, altså nei Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 En liten heads-up til OpenMoko/Neo Freerunner folket som ikke er innom amobil. Amobil har en førsteinntrykk test av Neo Freerunner HER Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 En liten heads-up til OpenMoko/Neo Freerunner folket som ikke er innom amobil.Amobil har en førsteinntrykk test av Neo Freerunner HER Flott at sånne blir postet her, er aldri innpå amobil Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg er med om det blir et kjøp om ikke så alt for lenge, mobilen min sliter seg gjennom hverdagen nå! Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Så snart gruppen er full skal jeg klare å bestille, men jeg vil gjerne ta meg tid til å sende noen mail. Må få et godt tilbud! Skal føre deg opp på listen, så ser vi. Går det for lang tid kan jeg stryke deg. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg skal trekke meg fra felleskjøpe grunnet mine elendige linux-kunnskaper. Vis noen vil ta min posisjon, og få telefonen kjapt, innebærer det at dere overfører penger til meg. Data_jepp skal sørge for at telefonen sendes til deg og ikke til meg. For videre diskusjon på lukket side send PM til meg. EDIT: Det er snakk om 2600,- kr inkludert frakt til deg. Endret 10. august 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Data_jepp: Siden er klar for en gruppe til btw Ellers så har jeg en som kanskje ønsker å ta over. Men skulle tru at de som er med i neste gruppe kommer først Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) <s>Har sittet å pratet med AlecTBM ganske lenge nå, før meg opp i felleskjøpgruppe 2.</s> Tatt over plassen til Todda7 Endret 10. august 2008 av Kagee Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Bleh, greit. Jeg forstod greia nå! Kagee tar over for Todda7! Endret 10. august 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå